Ο λεβιές που διακρίνεται στο grip, είναι το χειρόφρενο.

Όμορφος, ευανάγνωστος και με χρήσιμες παραμετροποιήσιμες έγχρωμες ρυθμίσεις ο πλήρης πίνακας οργάνων.

DCT

Πολλά τα νέα στοιχεία και οι βελτιώσεις στο DCT των NC. Υπάρχουν πλέον τρία διαθέσιμα προγράμματα στο S mode, τα S1, S2 και S3, με την επιλογή D αλλά και την χειροκίνητη λειτουργία να παραμένουν φυσικά. Το “S2” είναι ουσιαστικά το S της προηγούμενης γενιάς. 

Το S1 τοποθετείται κάτω από αυτό, αφού η επιλογή της επόμενης σχέσης γίνεται σε χαμηλότερες στροφές, ενώ στο S3, αυτές γίνονται κοντά στο όριο περιστροφής. Παράλληλα ο χρόνος για να επιλέξετε το “D” από νεκρά έχει μειωθεί στο μισό. Αλλο ένα χαρακτηριστικό του νέου λογισμικού είναι ότι πλέον η επιλογή του αναβάτη αποθηκεύεται και τον «περιμένει» και στην επόμενη βόλτα του. 

Eπιπρόσθετα, το DCT του X, φέρει πλέον το σύστημα Adaptive Clutch Capability Control, το οποίο πατινάρει ελαφρώς τον συμπλέκτη για πιο βελούδινη αίσθηση κατά το άνοιγμα του γκαζιού. Τέλος, υπάρχει σύστημα ανίχνευσης κλίσεων, χωρίς όμως αισθητήρες: Η κεντρική μονάδα ελέγχου συλλέγει στοιχεία από το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και έτσι υπολογίζει-μαντεύει τη γωνία κλίσης και επιλέγει ποια ταχύτητα θα μείνει στο κιβώτιο και για πόσο διάστημα. 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!