H δοκιμή της Honda NC 750 X DCT

Honda NC 750 X DCT

Μετά από τις πολύ μεγάλες αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν το 2014, η σειρά των NC δέχεται μια συμπληρωματική ανανέωση, highlights της οποίας αποτελούν ένα αισθητικό ραφινάρισμα, το αναβαθμισμένο DCT και το νέο πιρούνι «SDBV». Πώς επιδρούν και τι αντίκτυπο έχουν όλα αυτά στο «X» μέλος των NC;

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Τιμή: Από 9.550 ευρώ  
 
+:Ευρύ πεδίο χρήσης, Αποθηκευτικός χώρος, SDBV πιρούνι, DCT modes
-: Aπουσία δεύτερου δισκόφρενου μπροστά, Τιμή
 
Η σειρά των NC, εκφρασμένη κυρίως από τα X και Integra, ουσιαστικά επιχειρεί δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα: Tην «σύντηξη» των μεσαίου κυβισμού μοτοσικλετών με τα mega scooter, δημιουργώντας ένα υβρίδιο που θα συνδυάζει τα καλύτερα των δύο αυτών κόσμων. 
 
Στην περίπτωση του «Χ» μάλιστα, ως φορέας για αυτό το «πείραμα» χρησιμοποιείται μια πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία, αυτή των Street Adventure, των μοτοσικλετών δηλαδή που προέκυψαν από την πλήρη «X-ασφαλτοποίηση» των On-Off. 
 
Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κανείς, ότι δεν είναι και λίγα τα καθήκοντα που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο μοντέλο, όντας ο «πρεσβευτής» και κύριος εκφραστής της νέας φιλοσοφίας περί «urban - crossover» μοτοσυκλέτας, που επιθυμεί να μας συστήσει η Honda. Η υποδοχή του μοντέλου ήταν αρκετά καλή, αποτελεί μάλιστα το best seller της σειράς των NC στην Ευρώπη και το Big-H, προφανώς ποντάρει πολλά στο «X»!