Πιστή στον όρο Multi, η τέταρτη γενιά Multistrada είναι μία μοτοσυκλέτα ακόμα υψηλότερων επιδόσεων αλλά και ακόμα πιο ευκολοδήγητη. Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα ελαφρύτερη. Πιο ευέλικτη και άνετη αλλά και πιο αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Ducati Multistrada V4

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Οι ατέλειωτες ώρες στο κέντρο σχεδίασης για τη Multistrada V4, είχαν ως αποτέλεσμα ένα compact, στιβαρό, αλλά και ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο αισθητικό αποτέλεσμα. Οι σχεδιαστές της Ducati έδωσαν έμφαση στις αναλογίες και τη συμπαγή αίσθηση της μοτοσυκλέτας, για να τελειοποιήσουν το συνδυασμό αισθητικής και λειτουργικότητας. Αυτό το γεγονός είναι άμεσα αντιληπτό από τους κυρίαρχους όγκους στο μπροστινό μέρος με μυώδεις αλλά ελκυστικές γραμμές για την ενσωμάτωση του νέου ρεζερβουάρ 22 λίτρων, σε συνδυασμό με το λεπτό πίσω μέρος που επιτρέπει τη βέλτιστη θέση οδήγησης ακόμα και όταν ο αναβάτης στέκεται όρθιος σε τμήματα εκτός δρόμου. Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών είχε ως στόχο να εγγυηθεί τη μέγιστη δυνατή άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη.

Ο κινητήρας V4 Granturismo είναι η πραγματική καρδιά αυτής της μοτοσυκλέτας. Ελαφρύς (66,7 κιλά) και compact, έχει μεγάλη ισχύ, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός και γλυκός χαμηλά, με άφθονη δύναμη στις μεσαίες και συναρπαστικός στις υψηλές στροφές. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 125 12,7 χλγρμμ. στις 8.750 σ.α.λ.. Ο κινητήρας φέρει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου με προσαρμοσμένη χαρτογράφηση που αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, προκειμένου η απόδοση της ροπής να είναι πάντα όσο πιο γραμμική γίνεται.

Ο κινητήρας V4 Granturismo υιοθετεί επίσης τη στρατηγική απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί. Με αυτόν τον τρόπο, όταν η μοτοσυκλέτα σταματά στα φανάρια, οι δύο πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται βελτιώνοντας έτσι τη θερμική άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη χάρη στη μείωση της θερμοκρασίας, μειώνοντας παράλληλα και τη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, η τοποθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ.. που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Πρόκειται για την πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που εξοπλίζεται με πομποδέκτες ραντάρ εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με σύστημα Adaptive Cruise Control και σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων: BSD. Το σύστημα ραντάρ είναι διαθέσιμο στο μοντέλο ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο που θα επιλέξει ο αναβάτης (υπάρχει επιλογή ανάμεσα από 5) και δίνει την επιλογή διατήρησης σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα (σε συνεργασία με το ACC) και έγκαιρη προειδοποίηση για κίνδυνο από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας (σε συνεργασία με το BSD).

Το επίπεδο ηλεκτρονικών στη νέα Multistrada V4 είναι κορυφαίο: Η Multistrada V4 φέρει Cornering ABS, αισθητήρα IMU της Bosch, σύστημα Traction Control (DTC), περιορισμό σούζας DWC, χαρτογραφήσεις ισχύος  και μια οθόνη TFT για την απεικόνιση ενδείξεων. Η έκδοση S προσθέτει στα παραπάνω: Ηλεκτρονική ανάρτηση DSS – Ducati Skyhook Suspension, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, μεγαλύτερη οθόνη 6,5 ιντσών, Quickshifter και Cruise control, αλλά και σύστημα συγκράτησης του οχήματος στις ανωφέρειες – Vehicle Hold Control. Ακόμα, οι εκδόσεις S και S Sport φέρουν σύστημα σύνδεσης της μοτοσυκλέτας με Smartphone: Το Ducati Connect, με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο μέσω Bluetooth και Wi-Fi και να προβάλλει πλοήγηση απευθείας στην οθόνη της Multistrada και φυσικά να χειριστεί μουσική και κλήσεις.

Το πλαίσιο της Ducati Multistrada V4 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και είναι τύπου monocoque, ενώ στην πίσω ανάρτηση χρησιμοποιείται «κλειστό» ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο. Οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, ανέρχονται σε 170 και 180 χιλοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 220 χιλιοστά. Το πιρούνι, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαμέτρου 50 χιλιοστών, που στις εκδόσεις S και S Sport φέρει το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου DSS – Ducati Skyhook Suspension. Το αμορτισέρ προέρχεται από την Marzocchi και, στην απλή έκδοση της μοτοσυκλέτας, ρυθμίζεται πλήρως (η προφόρτιση υδραυλικά εξ αποστάσεως), ενώ με το σύστημα DSS ελέγχεται εξολοκλήρου ηλεκτρονικά. Στα φρένα, υπάρχουν διαφορές μεταξύ των εκδόσεων: Η «απλή» έκδοση φέρει 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με δαγκάνες Brembo M4.32, ενώ οι εκδόσεις S και S Sport εξοπλίζονται με δίσκους 330 χιλιοστών και δαγκάνες Brembo Stylema. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ όπως προαναφέραμε, υπάρχει επιλογή μεταξύ ακτινωτών και χυτών ζαντών, στις εκδόσεις S και S Sport.

H Multistrada V4 είναι διαθέσιμη σε 3 διαφορετικές εκδόσεις: «Απλή», S και S Sport. Κάθε μια από αυτές έχει τα ακόλουθα εξοπλιστικά πακέτα διαθέσιμα:
Ducati Multistrada V4: Μία έκδοση (χωρίς προαιρετικό εξοπλισμό)
Ducati Multistrada V4S: Δυνατότητα επιλογής χυτών ή ακτινωτών τροχών, 5 εξοπλιστικές εκδόσεις (Essential, Travel, Travel & Radar, Performance, Full, με την τελευταία να έχει πλήρη εξοπλισμό και την Travel & Radar να φέρει το σύστημα ραντάρ)
Ducati Multistrada V4 S Sport: Δυνατότητα επιλογής χυτών ή ακτινωτών τροχών, 2 εξοπλιστικές εκδόσεις (Performance, Full).

O πλήρης εξοπλισμός στις εκδόσεις S και S Sport περιλαμβάνει: Πλαϊνές βαλίτσες, κεντρικό σταντ, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, σύστημα ραντάρ, σιγαστήρα Akrapovic, εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.
 
Η νέα Ducati Multistrada V4 είναι διαθέσιμη με τιμή εκκίνησης τις 20.600 ευρώ.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης