Με μια σχεδίαση που κεντρίζει τα βλέμματα και τα ισχυρότερα ηλεκτρικά μέρη της γκάμας της ESF, το νέο S6 έρχεται με premium καταβολές για τον αναβάτη που θέλει να ξεχωρίζει τόσο στην εμφάνιση όσο και

Με μια σχεδίαση που κεντρίζει τα βλέμματα και τα ισχυρότερα ηλεκτρικά μέρη της γκάμας της ESF, το νέο S6 έρχεται με premium καταβολές για τον αναβάτη που θέλει να ξεχωρίζει τόσο στην εμφάνιση όσο και στην πράξη.

    ESF S6 Max

    Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

    H εμφάνιση του S6 είναι αναμφισβήτητα ένα από τα δυνατά του χαρτιά, αφού το μοντέλο ασπάζεται το «ιταλικό» στυλ του premium scooter πόλης που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε. Τα ρετρό στοιχεία του σχεδίου είναι παραπάνω από έκδηλα, με τις καμπύλες να κυριαρχούν σε όλη την έκταση του μοντέλου και τις στοχευμένες λεπτομέρειες φινιρίσματος να «δένουν το γλυκό». Το εμπρός κυκλικό φωτιστικό σώμα συνδυάζεται άψογα με τις γραμμές τις ποδιάς, ενώ τα πλευρικά καλύμματα θυμίζουν «φτερά» που εκτείνονται προς τα πίσω. Νότα χειροποίητου τμήματος, δίνει η καφέ σέλα σε look δέρματος, με ρομβοειδή ραφή για τον αναβάτη και έντονο διαχωρισμό των δύο θέσεων. Λίγο χρώμιο στολίζει τους καθρέφτες και τις βάσεις τους, ενώ τα ελαστικά έχουν λευκά πλευρά, σε μια πολύ ασυνήθιστη και ξεχωριστή επιλογή.   

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




    Κάτω από την σέλα βρίσκεται φυσικά ο κύριος χώρος αποθήκευσης του S6, ο οποίος θα φιλοξενήσει αρκετά αντικείμενα, όχι όμως και οποιοδήποτε κράνος αφού συγκεκριμένα, ανοικτού τύπου μοντέλα χωρούν εκεί. Οι δύο μεγάλες μπαταρίες του μοντέλου παίζουν ρόλο σε αυτό, αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι υπάρχει ειδικό καπάκι-πάτος του χώρου αποθήκευσης, που τις διαχωρίζει πλήρως από αυτόν.

    Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub-Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίσταση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτητα 75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ διαθέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπογραμμίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή της γκάμας. Το σύστημα ελέγχου του προσφέρει 3 χαρτογραφήσεις ισχύος (από 1 έως 3) οι οποίες επεμβαίνουν στην τελική ταχύτητα, όχι όμως και στην αποδιδόμενη ροπή η οποία σε κάθε περίπτωση παραμένει η μέγιστη. Οι μπαταρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Η δυνατότητα αφαίρεσης τους παραμένει, ωστόσο χάρη στην συνδεσμολογία τους μπορούν να φορτιστούν και στο scooter, μέσω της ανάλογης υποδοχής που βρίσκεται κάτω από την σέλα. Την δουλειά αναλαμβάνει ένας ειδικός φορτιστής με απλό οικιακό φις, ενώ μια φόρτιση (από περίπου 20% μέχρι 100%) θα σας πάρει περίπου 6-7 ώρες. Οι δύο μπαταρίες συνεπάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα ανέλθει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε.

    Η τιμή του ESF S6 Max έχει διαμορφωθεί στα 5.195 ευρώ.