
Το παραδοσιακό πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα που ήταν σήμα κατατεθέν της προηγούμενη γενιάς streetfighter έδωσε τη θέση του σε ένα νέο, αλουμινένιο ¨μπροστινό¨ πλαίσιο. Μια εφαρμογή που ήρθε κατευθείαν από την πρώτη Panigale V4 έχοντας το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο (ζυγίζει μόλις 4 κιλά) σε σχέση με ένα περιμετρικό, συμβάλλοντας στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως φέρον τμήμα (τα σημεία στήριξης βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του μπλοκ και την κεφαλή των πίσω κυλίνδρων) , το υποπλαίσιο στη Streetfighter είναι τύπου trellis, ενώ το πανέμορφο, μονόμπρατσο ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο και με τη σειρά του, εδράζεται στον κινητήρα.
H βασική έκδοση δεν εφοδιάζεται με της ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στερείται κορυφαίων περιφερειακών. Το ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι BPF (Big Piston Fork) 43χιλ προέρχεται από την Showa, ενώ το πίσω επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ από την Sachs. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το σταμπιλιζατέρ που πάντα είναι χρήσιμο σε μοτοσυκλέτες επιδόσεων.
Όπως και η Panigale, η Streetfighter ακόμα και στη βασική έκδοση δεν κάνει καμία έκπτωση στον τομέα των φρένων, όπου συναντάμε τις νέες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema της Brembo. Αυτές ¨δαγκώνουν¨ δύο δίσκους 330χιλ, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας δίσκος 245χιλ. με διπίστονη δαγκάνα ολοκληρώνοντας το πακέτο σε συνδυασμό φυσικά με το Cornering ABS 9.1MP της Bosch. Ακόμη ένας τομέας που η Streetfighter εντυπωσιάζει είναι αυτός του πίσω ελαστικού, καθώς το προφίλ του είναι όμοιο με τα σλικ που χρησιμοποιούνται στο WSBK.
Η Pirelli κατασκευάζει ειδικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα το Diablo Rosso Corsa II με διάσταση 200/60-17 ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη επαφή με την άσφαλτο, έχοντας παρόμοια χαρακτηριστικά με το Supercorsa SP της Panigale, αλλά καλύτερη συμπεριφορά όταν είναι κρύο μιας και η Streetfighter προορίζεται περισσότερο για τον δρόμο.
LS2 και μήνας οδικής ασφάλειας στην 1η Digital Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Βελτίωση ανάρτησης για τους “ψαγμένους”
Honda: Προ των πυλών η μοτοσυκλέτα με «αυτόματο τιμόνι»
SYM Symphony ST200 Top Box: Το Best Seller έγινε καλύτερο
Triumph Daytona 675 2006: Το βρετανικό supersport θαύμα
Ταξινομήσεις Μαρτίου: Απογείωση της αγοράς με +107,4%
Έφτασε στην Ελλάδα το νέο Triumph Trident (video)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
187 αλογα???????? και το νεο ZX10R βγαζει 166 στον τροχό!!!!πολύ καλη δουλεια απο Ducati!!