Δυνατός και ροπάτος σε όλο το φάσμα των  στροφών, ο νέος V4 κινητήρας 90ο Desmosedici Stradale ταιριάζει γάντι και στον εκρηκτικό χαρακτήρα της νέας Streetfighter.

Δυνατός και ροπάτος σε όλο το φάσμα των στροφών, ο νέος V4 κινητήρας 90ο Desmosedici Stradale ταιριάζει γάντι και στον εκρηκτικό χαρακτήρα της νέας Streetfighter.

187 ίπποι στον πίσω τροχό και μια καμπύλη που δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ. Τα μικρά σκαμπανεβάσματα του διαγράμματος στο δρόμο απλώς δεν γίνονται αντιληπτά.

187 ίπποι στον πίσω τροχό και μια καμπύλη που δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ. Τα μικρά σκαμπανεβάσματα του διαγράμματος στο δρόμο απλώς δεν γίνονται αντιληπτά.

  • Δυνατός και ροπάτος σε όλο το φάσμα των  στροφών, ο νέος V4 κινητήρας 90ο Desmosedici Stradale ταιριάζει γάντι και στον εκρηκτικό χαρακτήρα της νέας Streetfighter.
  • 187 ίπποι στον πίσω τροχό και μια καμπύλη που δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ. Τα μικρά σκαμπανεβάσματα του διαγράμματος στο δρόμο απλώς δεν γίνονται αντιληπτά.

Κινητήρας

Όπως υποδηλώνει και το όνομά της, η νέα Streetfighter εφοδιάζεται με τον V4 κινητήρα 90ο Desmosedici Stradale που γνωρίσαμε στην Panigale V4. Από 1.103 κυβικά αποδίδει 208 ίππους στις 12.750 σ.α.λ, οι οποίοι μπορούν να φτάσουν τους 220 με την αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic, ενώ τα νούμερα της μέγιστης ροπής  (12,5 χλγμ στις 11.500σ.α.λ) εμφανίζονται αυξημένα κατά 10% σε σχέση με την Panigale, λόγω της πιο κοντής τελικής μετάδοσης (15/42 αντί 16/41).  Στο δυναμόμετρο (με πολλή ζέστη τη μέρα της μέτρησης), είδαμε 187,4 ίππους στον τροχό και 11 χλγμ ροπής, νούμερα που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα της Ducati.


187 ίπποι στον πίσω τροχό και μια καμπύλη που δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ. Τα μικρά σκαμπανεβάσματα του διαγράμματος στο δρόμο απλώς δεν γίνονται αντιληπτά.

187 ίπποι στον πίσω τροχό και μια καμπύλη που δεν σταματά να ανεβαίνει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ. Τα μικρά σκαμπανεβάσματα του διαγράμματος στο δρόμο απλώς δεν γίνονται αντιληπτά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Με σχεδίαση κατευθείαν από τις μοτοσυκλέτες του Moto GP, ο Desmosedici Stradale χαρακτηρίζεται για τις μικρές του διαστάσεις (όμοιες με τον Desmosedici GP) και είναι τοποθετημένος με κλίση προς τα πίσω 42ο για καλύτερη κατανομή του βάρους, επιτρέποντας ταυτόχρονα και τη χρήση μεγαλύτερων ψυγείων. Διαθέτει εξελιγμένο δεσμοδρομικό σύστημα των βαλβίδων , στροφαλοφόρο που περιστρέφεται αντίστροφα από τη φορά των τροχών, καθώς και ανάφλεξη που η Ducati ονομάζει Twin Pulse. Χάρη σε αυτή, ο τρόπος λειτουργίας θυμίζει αρκετά V2 90ο , αφού η σειρά ανάφλεξης γίνεται στις 0 – 90 – 290 και 380 μοίρες (πρώτα ο μπροστά αριστερός κύλινδρος, μετά ο πίσω αριστερός και ύστερα από μια μικρή παύση ο μπροστά και ο πίσω κύλινδρος στην αντίθετη πλευρά ), με σκοπό η δύναμη της μοτοσυκλέτας να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη ειδικά στις εξόδους, ενώ o ήχος όσο ανεβαίνουν οι στροφές, να θυμίζει ξεκάθαρα Moto GP. 
 
Η διαχείριση όλων των παραπάνω γίνεται φυσικά μέσω ηλεκτρονικού γκαζιού Ride by wire με τη δυνατότητα για τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (street με 155 ίππους, sport, race), ενώ τη δύναμη αναλαμβάνει να περάσει στον πίσω τροχό το 6τάχυτο κιβώτιο που έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για αυτόν τον κινητήρα και όπως είναι λογικό συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη αναλαμβάνοντας να κρατά σταθερή τη μοτοσυκλέτα στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Αύξησε την ισχύ της Ducati Streetfighter V4 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »