Στο δρόμο το μικρό Daytona μπορεί να συναρπάσει.

Στο δρόμο το μικρό Daytona μπορεί να συναρπάσει.

Στο δρόμο το μικρό Daytona μπορεί να συναρπάσει.

Οδηγώντας

Για να ξεκλειδώσει το τιμόνι και να ενεργοποιηθεί το ηλεκτρικό κύκλωμα πρέπει το ασύρματο κλειδί να βρίσκεται σε απόσταση ενός μέτρου από τη μοτοσυκλέτα. Πατάς το κόκκινο κουμπί με το λουκέτο που υπάρχει στα δεξιά του τιμονιού και αυτό ξεκλειδώνει, ενώ η ψηφιακή οθόνη έρχεται στη ζωή. Συμπλέκτης, μίζα και ο κινητήρας είναι πλέον στις υπηρεσίες σου. Η ελαφριά αίσθηση που δίνει το R310 σε γεμίζει αυτοπεποίθηση και είναι σύμμαχός σου σε κάθε είδους διαδρομή. Μέσα στην πόλη ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η ελαστικότητα του κινητήρα σε απαλλάσσει από τις συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι αρκετά σφικτή για τα δεδομένα των ελληνικών δρόμων και το φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος απέχει από το ιδανικό. Όμως το “σφικτό” σετάρισμα ευνοεί τη γρήγορη οδήγηση και τις αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης σε επαρχιακό δίκτυο, με το σύνολο να είναι στιβαρό, χωρίς να παρουσιάζονται πλεύσεις ή ασάφεια. 


Τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά ακόμα και υπό πίεση, καθώς ισορροπούν ιδανικά μεταξύ προοδευτικότητας και δύναμης. Ο χαρακτήρας της συμβαδίζει με την εμφάνισή της και προσφέρει απλόχερα δόσεις διασκέδασης. Το όριο βάζουν τα ελαστικά τα οποία παρά τη σπορ χάραξή τους δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη. Βέβαια, ήταν αρκετά φθαρμένα, όταν η μοτοσυκλέτα έφτασε στα χέρια μας, οπότε δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για αυτά. Είναι αυτονόητο ότι δεν έχουμε την απαίτηση μια γυμνή μοτοσυκλέτα να προστατεύει από τον αέρα, γιΆαυτό θα περιμένουμε τη «ντυμένη» έκδοση με την κωδική ονομασία Χ310. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA