• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ζωηρός, ελαστικός και διασκεδαστικός ο κινητήρας των 312 κυβικών.

Η εξάτμιση δεν ακούγεται πολύ δυνατά -θα θέλαμε το κάτι παραπάνω η αλήθεια είναι- επιτρέπει όμως σε σκασίματα να φτάσουν στα αυτιά του αναβάτη, με κλειστό γκάζι.

Κινητήρας

 

Η καρδιά του Daytona R310, που είναι υπεύθυνη και για τον fun to ride χαρακτήρα του, είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 312 κυβικών εκατοστών με 4βάλβιδη κεφαλή. Αποδίδει 35,4 ζωηρούς ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Delphi. Διαθέτει δυο χάρτες απόδοσης, Eco και Sport, αλλά πέρα από την ένδειξη στον πίνακα οργάνων δεν παρατηρήσαμε κάποια ουσιαστική διαφοροποίηση μεταξύ των δύο ούτε σε επίπεδο απόδοσης, αλλά ούτε σε επίπεδο κατανάλωσης, με την τελευταία να βρίσκεται στα 4,1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η οποία σε μεγάλο βαθμό έγινε εκτός των τειχών της πόλης και όχι σε χαλαρούς ρυθμούς. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων μέσω υγρού πολύδισκου συμπλέκτη με τον λεβιέ των ταχυτήτων να είναι αρκετά μαλακός και εύκολος στη χρήση. 

Θα θέλαμε ο ήχος της εξάτμισης να είναι αντάξιος της εμφάνισής της, αλλά η κατάσταση εξισορροπείται από τα σκασίματα που παράγει όταν κλείσεις το γκάζι. Η απόδοση του κινητήρα είναι χορταστική και ανεβάζει αδιάκοπα στροφές με τη βοήθεια της σχετικά κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου. Όταν αποφασίσεις να ανακαλύψεις την τελική του, θα δεις στο κοντέρ μέχρι και 165 χιλιόμετρα την ώρα, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, βέβαια στις υψηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα παρουσιάζονται κραδασμοί υψηλής συχνότητας σε μαρσπιέ και τιμόνι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις