• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο εμπρός μέρος, κάτω από το καπό, θα βρείτε ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.

Κινητήρας: Σας ξελασπώνει

Δεν είναι δικύλινδρος όπως τα μεγάλα (και πολύ ακριβότερα) τέρατα της κατηγορίας, ούτε και 1000 κυβικά. Είναι μονοκύλινδρος, 700 κυβικών, με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής, 4 βαλβίδες, ψεκασμό και αυτόματη τελική μετάδοση (εσείς απασχολείστε μόνο με γκάζι και φρένο). Αποδίδει 20 αλογάκια στις 4.000 σαλ. για χρήση δρόμου (βάσει νόμου), και με μια απλή διαδικασία 45 hp στις 4.500 σαλ. (τώρα μάλιστα), για χρήση εκτός δρόμου. Η ροπή των 3,8 κιλών έρχεται στις 3.750 σαλ., και μαζί με το αργό (το άριστο κιβώτιο του UXV διαθέτει αργό, γρήγορο, νεκρά & όπισθεν) το 4x4 και το μπλοκέ διαφορικό θα σας ξελασπώσουν και από τις πλέον λασπωμένες, και τρομακτικά ανηφορικές πλαγιές. Η μετάδοση του UXV 700 με τη μικρή τελική, δεν βοηθάει στην κάλυψη αποστάσεων από την άσφαλτο, αλλά αντίθετα οι επιδόσεις είναι άριστες στο χώμα.

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ