net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Έλεγχος, στιβαρότητα, και αντιδράσεις Superbike, σε χρηστικό Hyper-Adventure πακέτο.

Ακτινικές δαγκάνες, ισχυρή απόδοση και μέγιστη πληροφόρηση από τα φρένα, μαζί με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ένα κάρο ηλεκτρονικά συστήματα.

Προηγμένο ABS και εξίσου κορυφαίο Traction Control, συνεισφέρουν στη μεγιστοποίηση της ασφάλειας στο S 1000 XR.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Η αφρόκρεμα

Η BMW αναφέρει πως το πλαίσιο 2 δοκών αλουμινίου του             S 1000 XR βασίζεται σε εκείνα των S 1000 RR & S 1000 R, μην κάνοντας ξεκάθαρο το αν αυτό έχει αλλαγές σε σχέση με εκείνα των 2 πρώτων. Ως νέο αναφέρει η βαυαρική εταιρεία το κτηνώδες αλουμινένιο ψαλίδι. Με επίσημα ανακοινώσιμο βάρος τα 228 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ, το S 1000 XR είναι κατά 28 κιλά βαρύτερο από το S 1000 R. Νέα είναι η γεωμετρία της μοτοσικλέτας, για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες από εκείνες του γυμνού μοντέλου. Η γωνία κάστερ βρίσκεται στα 117 χιλιοστά, 18,5 χιλιοστά μεγαλύτερη από το S 1000 R (98.5 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο είναι κατά 109 χλστ. μακρύτερο, στα 1.548 χιλιοστά, αντί για τα 1.439 του S 1000 R. Μεγαλύτερη σταθερότητα λοιπόν σε υψηλές ταχύτητες και στο ταξίδι. Οι αναρτήσεις τώρα, μπορεί να βασίζονται και αυτές σε εκείνες του S 1000 R, έχουν όμως μεγαλύτερες διαδρομές, στα 150 χλστ. εμπρός και στα 140 χλστ. πίσω, αντί για των 120 / 120 του S 1000 R. 

Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Dynamic ESA που φόραγε η μοτοσικλέτα δοκιμής ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό, επιτρέποντας στον αναβάτη να αλλάζει ρυθμίσεις δίχως εργαλεία, με το πάτημα ενός κουμπιού. Στο χάρτη “Road” οι αναρτήσεις παρέχουν τη μέγιστη άνεση και το βέλτιστο κράτημα σε όλα τα οδοστρώματα, ενώ επιπρόσθετα ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει την προφόρτιση της μοτοσικλέτας από ένα κουμπί, ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες ρυθμίσεις. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους αισθητήρες βύθισης του πίσω ελατηρίου, και από τους αισθητήρες κλίσης της μοτοσικλέτας, οι αποσβέσεις ρυθμίζονται επακριβώς για το στιλ οδήγησης σας, με εξαιρετική ακρίβεια. Στις παραμέτρους της Dynamic ESA περιλαμβάνεται τόσο η επιτάχυνση όσο και η επιβράδυνση, με τις αναρτήσεις να αλλάζουν ρυθμίσεις μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου! Σημειώστε πως οι κοντύτεροι αναβάτες μπορούν να παραγγείλουν το S 1000 XR με αναρτήσεις μικρότερων διαδρομών (120 χλστ. Μπροστά και 110 πίσω)! 

Οι ελαφριοί αλουμινένιοι τροχοί είναι παρόμοιοι με το S 1000 RR, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70-17 και 190/55-17, θυμίζοντας Superbike μοτοσικλέτα. Το σταμπιλιζατέρ είναι στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και τα κορυφαία φρένα. Μπροστά αυτά περιλαμβάνουν δύο πλευστούς δίσκους 320 χλστ., με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, και μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Πίσω, το μονό δισκόφρενο είναι μεγαλύτερο από του S 1000 R, στα 265 χιλιοστά, ενώ διαθέτει μεταλλικό σωληνάκι. Η BMW αναφέρει πως το σύστημα πέδησης του S 1000 XR δεν θα ζεσταθεί από σκληρή χρήση, ακόμα κι αν χρησιμοποιήσετε τη μοτοσικλέτα σε... πίστα! Το ABS είναι στάνταρ, ενώ η μοτοσικλέτα δοκιμής διέθετε το εκπληκτικό ABS Pro -έξτρα εξοπλισμός-, που αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα με την κλίση της μοτοσικλέτας. Παράλληλα το ABS Pro ενώ αποτρέπει το ανασήκωμα του πίσω τροχού στο φρενάρισμα στα mode “Rain” και “Road”, στο mode “Dynamic” επιτρέπει ελαφρύ ανασήκωμα, και ακόμα περισσότερο στο “Dynamic Pro”.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ