Μία μοτοσικλέτα, πολλές αποστολές, όλες εκπληρωμένες με μεγάλη επιτυχία. Όμορφη εμφάνιση, άνετη, φιλική και εύκολη ακόμα και από λιγότερο έμπειρους αναβάτες, χρηστική και με ένα ατελείωτο κατάλογο επίσημων αξεσουάρ και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Με κορυφαίο εξοπλισμό, και επιδόσεις Superbike, που δεν θα σε φοβίσουν στην καθημερινότητα, καθώς εμφανίζονται μόνο όταν τις ζητήσεις. Το BMW S 1000 XR είναι μία από τις απολαυστικότερες προτάσεις στην διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των ασφάλτινων Adventure bikes του λίτρου, και θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους πωρωμένους λάτρεις των επιδόσεων, όσο και εκείνους που θέλουν χρηστικότητα, σβέλτο και άνετο ταξίδι, αλλά και καθημερινή συμβίωση με μια μοτοσικλέτα που δεν θα τους κάνει δύσκολη τη ζωή στην πόλη. Αλήτης, αλλά και τζέντλεμαν, με τα 2 άκρα του χαρακτήρα του να συνυπάρχουν αρμονικά, και να εμφανίζονται ξεχωριστά, όταν εσύ τα αναζητήσεις.
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
|
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
228 |
|
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
140 |
|
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
|
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17” |
|
Ελαστικό Π |
190/55-17” |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.183 |
|
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.548 |
|
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
840 |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
Y |
|
Κλειδαριά
κράνους |
Y |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Y |
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.