Μία μοτοσικλέτα, πολλές αποστολές, όλες εκπληρωμένες με μεγάλη επιτυχία. Όμορφη εμφάνιση, άνετη, φιλική και εύκολη ακόμα και από λιγότερο έμπειρους αναβάτες, χρηστική και με ένα ατελείωτο κατάλογο επίσημων αξεσουάρ και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Με κορυφαίο εξοπλισμό, και επιδόσεις Superbike, που δεν θα σε φοβίσουν στην καθημερινότητα, καθώς εμφανίζονται μόνο όταν τις ζητήσεις. Το BMW S 1000 XR είναι μία από τις απολαυστικότερες προτάσεις στην διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των ασφάλτινων Adventure bikes του λίτρου, και θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους πωρωμένους λάτρεις των επιδόσεων, όσο και εκείνους που θέλουν χρηστικότητα, σβέλτο και άνετο ταξίδι, αλλά και καθημερινή συμβίωση με μια μοτοσικλέτα που δεν θα τους κάνει δύσκολη τη ζωή στην πόλη. Αλήτης, αλλά και τζέντλεμαν, με τα 2 άκρα του χαρακτήρα του να συνυπάρχουν αρμονικά, και να εμφανίζονται ξεχωριστά, όταν εσύ τα αναζητήσεις.
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
|
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
228 |
|
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
140 |
|
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
|
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17” |
|
Ελαστικό Π |
190/55-17” |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.183 |
|
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.548 |
|
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
840 |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
Y |
|
Κλειδαριά
κράνους |
Y |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Y |


Μεσαία προσιτά adventure με 19άρη τροχό εμπρός και τα καλύτερα φρένα
ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test
EICMA 2025 – SWM SC250X TWIN: Adventure Scooter με 27 ίππους και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό
EICMA-2025 Benda: Τρία νέα cruiser με CVT, ηλεκτρονικό συμπλέκτη και V4 κινητήρα
EICMA 2025 – YADEA VELAX U: Εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα 4900W και 110χλμ αυτονομίας
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Aprilia Tuono 660 Factory: Με 105 ίππους , 181 κιλά συνολικό βάρος και αναρτήσεις Ohlins
Test Modeka Janika Lady: Τεχνικό μπουφάν 4 εποχών σε άκρως προσιτή τιμή
MV Agusta: Ο πεντακύλινδρος κινητήρας-βόμβα που έκλεψε την παράσταση στην EICMA
Δίσκοι Συμπλέκτη Σετ Suzuki DL 1000 V-Strom
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.