Μία μοτοσικλέτα, πολλές αποστολές, όλες εκπληρωμένες με μεγάλη επιτυχία. Όμορφη εμφάνιση, άνετη, φιλική και εύκολη ακόμα και από λιγότερο έμπειρους αναβάτες, χρηστική και με ένα ατελείωτο κατάλογο επίσημων αξεσουάρ και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Με κορυφαίο εξοπλισμό, και επιδόσεις Superbike, που δεν θα σε φοβίσουν στην καθημερινότητα, καθώς εμφανίζονται μόνο όταν τις ζητήσεις. Το BMW S 1000 XR είναι μία από τις απολαυστικότερες προτάσεις στην διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των ασφάλτινων Adventure bikes του λίτρου, και θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους πωρωμένους λάτρεις των επιδόσεων, όσο και εκείνους που θέλουν χρηστικότητα, σβέλτο και άνετο ταξίδι, αλλά και καθημερινή συμβίωση με μια μοτοσικλέτα που δεν θα τους κάνει δύσκολη τη ζωή στην πόλη. Αλήτης, αλλά και τζέντλεμαν, με τα 2 άκρα του χαρακτήρα του να συνυπάρχουν αρμονικά, και να εμφανίζονται ξεχωριστά, όταν εσύ τα αναζητήσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
228 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17” |
Ελαστικό Π |
190/55-17” |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.183 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.548 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
840 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά
κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Y |
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
KYMCO AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Kymco Agility S 125i: Νέος ισχυρότερος Ε5+ κινητήρας και τιμή στα 2.545 ευρώ
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Εφορία : Ψηφιακά ραβασάκια σε 355.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ και ασφάλεια!
Παντελόνι τζιν Tucano Urbano Zeno
Bosozoku: Ίσως το πιο σκληρό κίνημα μοτοσυκλετιστών στον κόσμο
Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;
Morbidelli F200: Νέο naked μοντέλο με 21,7 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025 - mototriti.gr