Μία μοτοσικλέτα, πολλές αποστολές, όλες εκπληρωμένες με μεγάλη επιτυχία. Όμορφη εμφάνιση, άνετη, φιλική και εύκολη ακόμα και από λιγότερο έμπειρους αναβάτες, χρηστική και με ένα ατελείωτο κατάλογο επίσημων αξεσουάρ και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Με κορυφαίο εξοπλισμό, και επιδόσεις Superbike, που δεν θα σε φοβίσουν στην καθημερινότητα, καθώς εμφανίζονται μόνο όταν τις ζητήσεις. Το BMW S 1000 XR είναι μία από τις απολαυστικότερες προτάσεις στην διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των ασφάλτινων Adventure bikes του λίτρου, και θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους πωρωμένους λάτρεις των επιδόσεων, όσο και εκείνους που θέλουν χρηστικότητα, σβέλτο και άνετο ταξίδι, αλλά και καθημερινή συμβίωση με μια μοτοσικλέτα που δεν θα τους κάνει δύσκολη τη ζωή στην πόλη. Αλήτης, αλλά και τζέντλεμαν, με τα 2 άκρα του χαρακτήρα του να συνυπάρχουν αρμονικά, και να εμφανίζονται ξεχωριστά, όταν εσύ τα αναζητήσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
228 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17” |
Ελαστικό Π |
190/55-17” |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.183 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.548 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
840 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά
κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Y |
Μεσαία Adventure με 21 τροχό και 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα
Ποια είναι η καλύτερη κατηγορία για την Ελλάδα;
Benelli TRK 702X: Διαθέσιμο και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2
Voge DS900X: Η κορωνίδα των adventure της Voge με ραντάρ και Cornering ABS
Zontes M125: Με κορυφαία ιπποδύναμη και πλούσιο εξοπλισμό
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ & δροσερό με την ποιότητα IXON
Daytona Mista 150: Με Cornering Lights και 16,5 hp
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr