Μία μοτοσικλέτα, πολλές αποστολές, όλες εκπληρωμένες με μεγάλη επιτυχία. Όμορφη εμφάνιση, άνετη, φιλική και εύκολη ακόμα και από λιγότερο έμπειρους αναβάτες, χρηστική και με ένα ατελείωτο κατάλογο επίσημων αξεσουάρ και ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Με κορυφαίο εξοπλισμό, και επιδόσεις Superbike, που δεν θα σε φοβίσουν στην καθημερινότητα, καθώς εμφανίζονται μόνο όταν τις ζητήσεις. Το BMW S 1000 XR είναι μία από τις απολαυστικότερες προτάσεις στην διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των ασφάλτινων Adventure bikes του λίτρου, και θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τους πωρωμένους λάτρεις των επιδόσεων, όσο και εκείνους που θέλουν χρηστικότητα, σβέλτο και άνετο ταξίδι, αλλά και καθημερινή συμβίωση με μια μοτοσικλέτα που δεν θα τους κάνει δύσκολη τη ζωή στην πόλη. Αλήτης, αλλά και τζέντλεμαν, με τα 2 άκρα του χαρακτήρα του να συνυπάρχουν αρμονικά, και να εμφανίζονται ξεχωριστά, όταν εσύ τα αναζητήσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός BMS-X |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
6,3 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
228 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
260 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυθμίζομενο , ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17” |
Ελαστικό Π |
190/55-17” |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.183 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.548 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
840 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά
κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Y |
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.