Το TMAX παρουσιάστηκε πλήρως ανανεωμένο πριν από τέσσερα περίπου
χρόνια και το 2014 ήταν η χρονιά που επέλεξαν οι Ιάπωνες για να το «φρεσκάρουν»
σε αρκετούς τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς ήταν και η αισθητική με τις
αλλαγές να αφορούν ουσιαστικά το εμπρός μέρος.
Το γερακίσιο βλέμμα που έδιναν
οι προτζέκτορες των φωτιστικών σωμάτων του προηγούμενου TMAX αποτελεί παρελθόν. Τα φωτιστικά
σώματα δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχήμα και το εμπρός μέρος κρατά το γνώριμο και
επιθετικό του look.
Ωστόσο, όπως επιτάσσει η μόδα και η τεχνολογία, είναι πλέον LED και έχουν
τοποθετηθεί στο ρύγχος λίγο πιο ψηλά προσδίδοντας μια ελαφρώς διαφορετική αλλά
εξίσου χαρακτηριστική ταυτότητα στο ιαπωνικό scooter.
Το κεντρικά τοποθετημένο φως θέσης έχει επίσης
αποχωρίσει και στο ανασχεδιασμένο πλαστικό έχει τοποθετηθεί ένας μικρός
τριγωνικός διαχύτης που οδηγεί πιο αποτελεσματικά τον αέρα κάτω από τη ζελατίνα
για να μειώνεται το φαινόμενο της υποπίεσης.
Ανασχεδιασμένο είναι και το εμπρός
φτερό, με τα «αδυνατισμένα» πλαϊνά πλαστικά να είναι βαμμένα μαύρα τονίζοντας
έτσι ακόμη περισσότερο το νέο ανεστραμμένο πιρούνι, με το βλέμμα να πέφτει
αμέσως μετά στις νέες 4πίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες! Σαφώς πιο
δυναμικό λοιπόν το εμπρός μέρος του TMAX που συμπληρώνει ιδανικά την κομψή
και δυναμική σχεδίαση της ουράς.
Ποιοτικά, η γιαπωνέζικη καταγωγή του TMAX δεν
κρύβεται και ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς στον συγκεκριμένο τομέα.
Τα πιο προσιτά Α1 scooter με 16άρη τροχό και TCS
Voge SR1 – Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
HONDA CB1000F Concept: Η επιστροφή του θρύλου; Αποκάλυψη στην Οσάκα
Οικονομική εναλλακτική στη Vespa: Νέο Piaggio Medley 200 με 18 ίππους
Piaggio Liberty - Αποστολή στο Μιλάνο
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Xanthoulis.com: Αποστολές αυθημερόν σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ Piaggio Group
Little Bavarian: Πάντρεμα μιας BMW cafe racer και μιας Porsche 550 Spyder
Ducati Desert X: Με τροχούς 21-18 και δεύτερο ρεζερβουάρ 8 λίτρων
Royal Enfield Himalayan 450: Προηγμένη Rally έκδοση από την Γαλλική εταιρεία OrMotors
Στην Αμερική ζητάνε την «ελευθερία» να μη φοράνε κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr