Δεν προδιαθέτει εμφανισιακά, αλλά είναι αρκετά άνετη και ευρύχωρη. Έξυπνη λεπτομέρεια το τμήμα του συνεπιβάτη που μοιάζει σαν μονόσελο ή σαν το τελείωμα της ουράς.

Το όργανο έχει πολλές ενδείξεις, οι οποίες όμως δεν διαβάζονται πάντα εύκολα από την LCD οθόνη που επιλέχθηκε.

Το κόκπιτ προστάζει σπορ, αλλά διαχειρίσιμη στο θέμα της άνεσης εργονομία. Από τις μικρές στρόφιγγες στο πιρούνι, ρυθμίζεται η ανάρτηση.

Καμία έκπληξη στα χειριστήρια.

Καμία έκπληξη στα χειριστήρια.

Aνεση – Εργονομία

Αν στη θέα των κλιπ-ον στο τιμόνι και της λεπτής μονοκόμματης σέλας, φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε μια σχετικά άβολη θέση πάνω στο Vitpilen, ετοιμάσου να διαψευστείς πανηγυρικά. Ειδικά σε ότι αφορά την σέλα, τα πράγματα είναι αντιστρόφως ανάλογα με την οπτική εντύπωση που σου αφήνει. Το μαλακό υλικό υπόσχεται πλουσιοπάροχη φιλοξενία,  ακόμα και σε μακροχρόνια παραμονή. Πανέμορφη λεπτομέρεια, το πίσω μέρος του συνεπιβάτη, που λειτουργεί ταυτόχρονα σαν μονόσελο αλλά και τελείωμα της ουράς, όμως είναι μικρό σε μήκος και δεν συμπαθεί τα μεγαλόσωμα άτομα. Το ύψος της βρίσκεται στα 830 χιλιοστά  και δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. 

Η θέση οδήγησης ακολουθεί ότι ακριβώς επιτάσσει,  η φιλοσοφία μιας σπορ μοτοσυκλέτας που έχει καθημερινή χρησιμότητα, αλλά δεν ξεχνάει τις café racer ιδιότητες της. Ο αναβάτης τοποθετείται ελαφρώς σκυφτός, ενώ οι γωνίες  των κλιπ-ον δεν θα φορτίσουν τους καρπούς. Μια μικρή στρογγυλή ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του τιμονιού, πληροφορεί τον αναβάτη για διάφορες λειτουργίες, όμως οι ενδείξεις είναι μικρές και συχνά απαιτούν προσπάθεια για να διαβαστούν. Μια TFT οθόνη θα ταίριαζε περισσότερο στον premium χαρακτήρα του μοντέλου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ