|
Σίγουρα το X-ADV μπορούσε να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία και το 2018 χωρίς καμία αλλαγή όντας μοναδικό στο είδος του, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Honda από το να το κάνει ακόμα καλύτερο. Μοτοσυκλέτα ή scooter δεν έχει καμία σημασία από τη στιγμή που εκπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον σκοπό του σχεδιαστή. Η τιμή των 12.990 ευρώ μπορεί να ακούγεται ακριβή, ωστόσο υπάρχουν scooter που κοστίζουν παραπλήσια χωρίς να σου δίνουν τη δυνατότητα να εξερευνήσεις κάθε γωνιά της Ελλάδας και μοτοσυκλέτες που δεν έχουν την πρακτικότητα των scooter. To X-ADV συνδυάζει με μαεστρία τα καλύτερα στοιχεία των 2 κόσμων συνεχίζοντας και το 2018 να είναι πρωτοποριακό.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, L2, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 745 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 77 Χ 80 | |||
Συμπίεση (:1) | 10.7 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 54/6.250 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 6,9/4.750 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13.1 | |||
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) | 4.8 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο τύπου διαμάντι | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ, ΠΕ, ΑΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 153.5 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Prolink, ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 1Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-17 | |||
Ελαστικό Π | 160/60-15 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2,245 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 910 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1,590 | |||
Υψος σέλας (χλστ.) | 820 | |||
Βάρος (κιλά) | 238 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | N | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/N | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ν |
Honda X-ADV 2021 - Test: Το πιο ξεχωριστό Honda!
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda X-ADV 2021: Πλήρης παρουσίαση και τιμή
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Εσύ ξέρεις ποιο μεσαίο Adventure σου ταιριάζει;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025
Θα σου πω εγω γιατι ειχα και το NC 700dct 1.Το ενα εχει διπλους δισκους μπρoστα κλασης ανωτερα φρενα... 2.Οι αναρτησεις του μπρος πισω ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το NC 3.To καντραν του ειναι πληρες και ευαναγνωστο σε σχεση με το NC 4.Το Χ-adv μπορει πραγματικα να περασει μια ομαλη χωματινη διαδρομη ενω με το NC ποναει η μεση σου 5.Το ενα εχει ρυθμιζομενη ζελατινα και μερικη προστασια απο τα στοιχεια της φυσης ενω το NC οχι 6.Και το συμαντικοτερο αν εχεις συνοδηγο (ειδικα γυναικα) σε ταξιδι η δικια μου μετα απο 40 λεπτα γκρινιαζε με το NC κξαι ειχε δικιο φυσικα, με το XD-ADV δεν νομιζω να συμβει αυτο...
Και ποιος ο λόγος να δωσω τοσα οταν με 10 παιρνω ιδιο κινητήρα ιδια dct σε μοτοσυκλέτα με το nc750x? Δεν μπορώ να βρω κάποιον...