LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 14.025 αναγνώστες (24/10/2025)
Το νέο μοντέλο είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις αλλά και πιο δυναμικό, βάζοντας τον αναβάτη πιο μπροστά για βελτιωμένο χειρισμό και δίνοντας του έναν πιο συμμετοχικό ρόλο χωρίς να έχει απολέσει ούτε σ
4 Φωτογραφίες »

Το νέο μοντέλο είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις αλλά και πιο δυναμικό, βάζοντας τον αναβάτη πιο μπροστά για βελτιωμένο χειρισμό και δίνοντας του έναν πιο συμμετοχικό ρόλο χωρίς να έχει απολέσει ούτε σταγόνα από τα υψηλότατα επίπεδα άνεσης που γεννήθηκε για να προσφέρει.

Το RT είναι μια φαινομενικά δυσκίνητη μοτοσυκλέτα με μεγάλο όγκο και βάρος. Κρατήστε το φαινομενικά, γιατί όταν την οδηγήσεις φροντίζει να πετάξει από πάνω της κάθε προκατάληψη. Το νέο μοντέλο είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις αλλά και πιο δυναμικό, βάζοντας τον αναβάτη πιο μπροστά για βελτιωμένο χειρισμό και δίνοντας του έναν πιο συμμετοχικό ρόλο χωρίς να έχει απολέσει ούτε σταγόνα από τα υψηλότατα επίπεδα άνεσης που γεννήθηκε για να προσφέρει. Στατικά δεν είναι ότι πιο εύκολο να μετακινήσεις το RT και οι επιτόπιοι ελιγμοί ειδικά όταν είσαι φορτωμένος, έ δεν το λες και αγαπημένη διαδικασία. Η ύπαρξη όπισθεν, βλέπε Κ 1600, σίγουρα θα βελτίωνε την κατάσταση. Όμως ο τρόπος που εξαφανίζει τα κιλά της με το που κυλίσουν οι ρόδες της στην άσφαλτο, είναι απλά μαγικός. Ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ο χειρισμός της αποδεικνύεται παιχνίδι χάρη στον άψογο ψεκασμό και τη σωστή κατανομή βάρους. Το αυτόματο κιβώτιο αυξάνει την πρακτικότητα, ωστόσο εμφανίζεται πολλές αναποφάσιστο στα χαμηλά για το αν θα ανεβάσει ή κατεβάσει σχέση, ενώ σε έντονες ανωφέρειες-κατωφέρειες είναι λίγο απότομος ο αυτόματος έλεγχος συμπλέκτη. Πέρα από αυτό, σου λύνει τα χέρια και αφαιρεί άγχος όσο εσύ έχεις να διαχειριστείς μια μοτοσυκλέτα 281 κιλών. Οι 136 ίπποι ήταν ήδη αρκετοί για το ύφος του RT, όμως ποιος μπορεί να πει όχι σε μια τονωτική ένεση ισχύος και επιδόσεων. 9 ίππους δυνατότερο λοιπόν και με περισσότερη ροπή, αυτό που κυρίως χρειάζεσαι όταν κινείσαι φορτωμένος με όλα μπαγκάζια αφαιρώντας στρώματα ελαστικού σε μακρινά ταξίδια. Με ανοιχτό γκάζι δεν αστειεύεται και μαζεύει αρκετά γρήγορα χιλιόμετρα, αλλά κάτι η πολύ καλή ανεμοκάλυψη κάτι ή εξαιρετική ποιότητα κύλισης, θα σε αναγκάσουν να κοιτάξεις 2-3 φορές την ηλεκτρονική ένδειξη στην 10αρα οθόνη για να πειστείς. Για να γίνει κατανοητό ας μιλήσουμε με αριθμούς. 0-100 σε 3,6δ., τα πρώτα 160 σε 7,6δ 200αρίζει σε 13,8δ. και βγαίνει από το 400αρι σε 11,57 με ταχύτητα εξόδου σχεδόν 190χλμ./ώρα. Αντίστοιχη εικόνα και στις ρεπρίζ με 60-120 με 4η σε 4,65δ και 60-160 σε 5,7δ. Ότι πάει.. πρέπει και να σταματάει και για αυτό φροντίζουν οι φρενάρες του RT που έχουν παντού και πάντα δύναμη, ακινητοποιώντας τη «χοντρή» από τα 100 σε μόλις 42,5 μέτρα. Όσο περισσότερο χρόνο περνάς με το RT στους αυτοκινητόδρομους τόσο πιο πολύ εκτιμάς την εξαιρετική του ανεμοκάλυψη. Με τον ηλεκτρικό ανεμοθώρακα ρυθμισμένο στο άνω άκρο, εισέρχεσαι σε μια «αθόρυβη φούσκα» που εύκολα οδηγείς με ανοιχτή τη ζελατίνα του κράνους και ακούς καθαρά μουσική από το ηχοσύστημα ακόμα και στα 160χλμ./ώρα! Η νέα αεροδυναμική γύρω από τις χούφτες και τις κυλινδροκεφαλές του Boxer, κατευθύνει τη βροχή και τον άνεμο μακριά από τα χέρια και τα πόδια, ενώ οι ρυθμιζόμενοι εκτροπείς αέρα με το lambo style άνοιγμα παρέχουν ψύξη σε υψηλές θερμοκρασίες. Σταθερό και άνετο, το νέο RT συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα με τις μοναδικές στάσεις που θα χρειαστείς να είναι αυτές του ανεφοδιασμού. Με μέση ωριαία 120-140χλμ. ταξιδεύεις ατσαλάκωτος απολαμβάνοντας το τοπίο, με τα πολυτελή χαρακτηριστικά του να απογειώνουν την εμπειρία οδήγησης. Το cruise control ξεκουράζει τον δεξί καρπό αλλά μπορεί να γίνει σπαστικό μεταβάλλοντας συνεχώς ταχύτητα αν έχεις αρκετά προπορευόμενα οχήματα, ενώ το προειδοποιητικό πορτοκαλί τρίγωνο στον καθρέπτη μειώνει την ανασφάλεια της νεκρής γωνίας καθώς επιχειρείς αλλαγές κατεύθυνσης. Σε δρόμο με στροφές ξεπροβάλλουν οι σπορ δυνατότητες του νέου RT. Η αλλαγή στο «επιθετικό» mode ανάρτησης αυξάνει την αίσθηση και την ακρίβεια του μπροστινού. Η προθυμία του να αλλάζει κατευθύνσεις και να λικνίζεται στις στροφές αντικρούει το όρθιο στυλ και την εικόνα του, όμως το RT στρίβει γεμάτο αυτοπεποίθηση χαρίζοντας απλόχερα πρόσφυση και σταθερότητα στον οδηγό του με το traction να περιορίζεται σε διακοσμητικό ρόλο. Οι αυτόματες αλλαγές του κιβωτίου είναι προβλέψιμες, αλλά μοιάζουν αδέξιες στη γρήγορη οδήγηση. Το πέρασμα σε manual mode με τις αλλαγές από το λεβιέ θυμίζουν τη λειτουργία quickshifter, είναι πολύ πιο ομαλές και σε αφήνουν να εκμεταλλευτείς καλύτερα όλο τη διαθέσιμη ισχύ. Το RT αψηφά τις χαμηλές προσδοκίες γύρω από τις σπορ δυνατότητες του, καθώς είναι πιο ισορροπημένο, πιο δυναμικό και πιο εξελιγμένο από το παλιό 1250 χωρίς κανέναν συμβιβασμό στη σταθερότητα και την άνεση.


Όμως ο τρόπος που εξαφανίζει τα κιλά της με το που κυλίσουν οι ρόδες της στην άσφαλτο, είναι απλά μαγικός. Ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ο χειρισμός της αποδεικνύεται παιχνίδι χάρη στον άψογο ψεκασμό και τη σωστή κατανομή βάρους.

Όμως ο τρόπος που εξαφανίζει τα κιλά της με το που κυλίσουν οι ρόδες της στην άσφαλτο, είναι απλά μαγικός. Ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ο χειρισμός της αποδεικνύεται παιχνίδι χάρη στον άψογο ψεκασμό και τη σωστή κατανομή βάρους.

Σελίδα 1BMW R 1300 RT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY