LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Διαβάστηκε από 14.054 αναγνώστες (24/10/2025)
BMW R 1300 RT - Test

BMW R 1300 RT - Test

Κινητήρας
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1300
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 106,5 Χ 73
Συμπίεση (:1) 13,3
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 145/7750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 15,2/6500
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 24
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,1
Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ.) 5,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 240+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Evo Telelever, ράβδος 37χιλ
Διαδρομή (χλστ.) 149
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Evo Paralever, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) 158
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS Pro
Φρένα Π (χλστ.) Δ/285, 2Ε, ABS Pro
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 190/55-17
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος (χλστ.) 2229
Πλάτος (χλστ.) 971
Μεταξόνιο (χλστ.) 1500
Υψος σέλας (χλστ.) 820/840
Βάρος (κιλά) 281
Εξοπλισμός
ABS / Ρυθμ. N/N
Τraction Control / Ρυθμ. N/N
Στροφόμετρο N
Immobilizer N
Yπολογιστής ταξιδιού N
Μερικός χιλιομετρητής N
Ένδειξη βενζίνης N
Δείκτης θερμοκρασίας N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος N
Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N
Πλάγιο σταντ N
Κεντρικό σταντ N
Χειρολαβές / Σχάρα N/N
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,6
0 - 160 (δευτερόλεπτα) 7,6
0 - 200 (δευτερόλεπτα) 13,8
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 4,65
60 - 160 (δευτερόλεπτα) 5,7
100 - 200 (δευτερόλεπτα) 9,9
100 - 0 (μέτρα) 42,5

Σελίδα 1BMW R 1300 RT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY