Τεχνικά χαρακτηριστικά Διαβάστηκε από 14.054 αναγνώστες (24/10/2025) Σχολιάστε BMW R 1300 RT - Test<<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 1300 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 106,5 Χ 73 Συμπίεση (:1) 13,3 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 145/7750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 15,2/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 24 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,1 Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ.) 5,2 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 240+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Evo Telelever, ράβδος 37χιλ Διαδρομή (χλστ.) 149 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Evo Paralever, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ Διαδρομή (χλστ.) 158 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS Pro Φρένα Π (χλστ.) Δ/285, 2Ε, ABS Pro Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 190/55-17 Διαστάσεις - Βάρος Μήκος (χλστ.) 2229 Πλάτος (χλστ.) 971 Μεταξόνιο (χλστ.) 1500 Υψος σέλας (χλστ.) 820/840 Βάρος (κιλά) 281 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. N/N Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο N Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής N Ένδειξη βενζίνης N Δείκτης θερμοκρασίας N Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ N Χειρολαβές / Σχάρα N/N Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N Επιδόσεις 0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7 0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,6 0 - 160 (δευτερόλεπτα) 7,6 0 - 200 (δευτερόλεπτα) 13,8 60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 4,65 60 - 160 (δευτερόλεπτα) 5,7 100 - 200 (δευτερόλεπτα) 9,9 100 - 0 (μέτρα) 42,5 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1BMW R 1300 RT - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Aνεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψη μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά