LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 14.055 αναγνώστες (24/10/2025)
Η Evo εκδοχή των Telelever και Paralevel, αποτελεί την μετεξέλιξη του συστήματος που χρησιμοποιεί η BMW εδώ και χρόνια, λύνει το πρόβλημα που εμφανιζόταν από την μειωμένη αίσθηση κατά τη συμπίεση του
2 Φωτογραφίες »

Η Evo εκδοχή των Telelever και Paralevel, αποτελεί την μετεξέλιξη του συστήματος που χρησιμοποιεί η BMW εδώ και χρόνια, λύνει το πρόβλημα που εμφανιζόταν από την μειωμένη αίσθηση κατά τη συμπίεση του μπροστινού πιρουνιού και έρχεται κατευθείαν από τα sport μοντέλα της γκάμας. Η καινοτομία του έξυπνου ελατηρίου μεταβλητού ρυθμού που είδαμε για πρώτη φορά στο GS, δίνει την επιλογή μαλακού ή σκληρού ελατηρίου, καθώς και μεταβλητής απόσβεσης.

Λογική έχει αλλάξει και το πλαίσιο αφού από τον ατσάλινο σωληνωτό σχεδιασμό έχουμε περάσει σε μια πλήρως ανασχεδιασμένη μεταλλική κατασκευή με αλουμινένιο υποπλαίσιο η οποία είναι λεπτότερη, ελαφρύτερη και σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα που αποτελεί ενεργό μέρος του, εξασφαλίζει καλύτερο κέντρο βάρους. Η Evo εκδοχή των Telelever και Paralevel, αποτελεί την μετεξέλιξη του συστήματος που χρησιμοποιεί η BMW εδώ και χρόνια, λύνει το πρόβλημα που εμφανιζόταν από την μειωμένη αίσθηση κατά τη συμπίεση του μπροστινού πιρουνιού και έρχεται κατευθείαν από τα sport μοντέλα της γκάμας. Η καινοτομία του έξυπνου ελατηρίου μεταβλητού ρυθμού που είδαμε για πρώτη φορά στο GS, δίνει την επιλογή μαλακού ή σκληρού ελατηρίου, καθώς και μεταβλητής απόσβεσης. Η διαφορά είναι ότι στο νέο RT έχουμε ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας και στο πίσω μέρος, ενώ το σύστημα Dynamic Chassis Adaption (DCA) αλλάζει τη γεωμετρία του πλαισίου σε δύο διαφορετικά μοτίβα Road και Dynamic. Στο Road, το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας χαμηλώνει και οι αναρτήσεις μαλακώνουν για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα στο ταξίδι. Στο Dynamic, το πίσω μέρος σηκώνεται και έχουμε πιο σπορ γεωμετρία με σκληρότερη ρύθμιση των αναρτήσεων και πιο απότομη γωνία τιμονιού. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 8 χιλιοστά μεγαλύτερο ύψος μπροστά λόγω του πιο σκληρού ελατηρίου και 30 χιλιοστά πίσω, ενώ κάτω από τα 10χλμ/ώρα, η ανάρτηση χαμηλώνει αυτόματα στο κανονικό της ύψος. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες της BMW με δίσκους 310χιλ. μπροστά και δύο εμβόλων με μεγαλύτερο δίσκο 285χιλ. πίσω, υποστηριζόμενες από cornering ABS. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 1500χιλ., οι τροχοί έχουν την κλασική ασφάλτινη διάσταση 17 ιντσών, με το πίσω ελαστικό έχει αυξήσει το πέλμα του στα 190χιλ. ενώ το συνολικό βάρος πλήρες υγρών φτάνει τα 281 έναντι 279 του προκατόχου.


Η διαφορά είναι ότι στο νέο RT έχουμε ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας και στο πίσω μέρος, ενώ το σύστημα Dynamic Chassis Adaption (DCA) αλλάζει τη γεωμετρία του πλαισίου σε δύο διαφορετικά μοτίβα Road και Dynamic. Στο Road, το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας χαμηλώνει και οι αναρτήσεις μαλακώνουν για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα στο ταξίδι.

Η διαφορά είναι ότι στο νέο RT έχουμε ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας και στο πίσω μέρος, ενώ το σύστημα Dynamic Chassis Adaption (DCA) αλλάζει τη γεωμετρία του πλαισίου σε δύο διαφορετικά μοτίβα Road και Dynamic. Στο Road, το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας χαμηλώνει και οι αναρτήσεις μαλακώνουν για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα στο ταξίδι.

Σελίδα 1BMW R 1300 RT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY