LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Διαβάστηκε από 14.052 αναγνώστες (24/10/2025)
Ολικό redesign για το νέο RT με νέα πιο κομψή εμφάνιση που τονίζει τον premium χαρακτήρα του.
7 Φωτογραφίες »

Ολικό redesign για το νέο RT με νέα πιο κομψή εμφάνιση που τονίζει τον premium χαρακτήρα του.

Ολικό redesign για το νέο RT με νέα πιο κομψή εμφάνιση που τονίζει τον premium χαρακτήρα του. Η μετωπική επιφάνεια σχεδιάστηκε με πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, διαθέτοντας ένας μικρό κεντρικά τοποθετημένο προβολέα με 47 μικρά LED στο εσωτερικό του, ο οποίος διασπείρει μια πολύ έντονη δέσμη φωτός και παράλληλα έχει προσαρμοζόμενη λειτουργία ανάλογα με την γωνία κλίσης. Στο επάνω μέρος του συνορεύει με τον αισθητήρα ραντάρ, ενώ οι δύο μακρόστενες λωρίδες με τα DRL φώτα ημέρας εκατέρωθεν του, αφήνουν χώρο για τους αεραγωγούς χαρίζοντας παράλληλα δυναμισμό αλλά και μοναδικότητα στην μπροστά όψη του RT. Αισθητικό λίφτινγκ υπέστησαν επίσης τα πλαϊνά φέρινγκ που μίκρυναν σε μήκος και όγκο, το ρεζερβουάρ με εντονότερες γωνίες και το πίσω φωτιστικό σε σχήμα πετάλου με τον αισθητήρα ραντάρ να βρίσκεται ακριβώς από κάτω του, ενώ ο σκελετός και οι ζάντες έχουν «ντυθεί» με μαύρο συνεισφέροντας σημαντικά στην ομοιομορφία του συνόλου, ειδικά αν επιλέξεις την έκδοση Triple Black όπως το μοντέλο δοκιμής. Κάθε κομμάτι, κάθε εξάρτημα, κάθε πινελιά βαφής αποτελούν ωδή στην πολυτέλεια με υψηλά πρότυπα κατασκευής και συνιστούν μια premium κατασκευή που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα.


Η μετωπική επιφάνεια σχεδιάστηκε με πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, διαθέτοντας ένας μικρό κεντρικά τοποθετημένο προβολέα με 47 μικρά LED στο εσωτερικό του, ο οποίος διασπείρει μια πολύ έντονη δέσμη φωτός και παράλληλα έχει προσαρμοζόμενη λειτουργία ανάλογα με την γωνία κλίσης.

Η μετωπική επιφάνεια σχεδιάστηκε με πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, διαθέτοντας ένας μικρό κεντρικά τοποθετημένο προβολέα με 47 μικρά LED στο εσωτερικό του, ο οποίος διασπείρει μια πολύ έντονη δέσμη φωτός και παράλληλα έχει προσαρμοζόμενη λειτουργία ανάλογα με την γωνία κλίσης.

Σελίδα 1BMW R 1300 RT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY