Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Παρά τον αστικό του προσανατολισμό και την πρακτικότητα που προσφέρει, το Aprilia SRGT200 ξεχωρίζει για τον σπορ χαρακτήρα που διατηρεί σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα.
3 Φωτογραφίες »

Παρά τον αστικό του προσανατολισμό και την πρακτικότητα που προσφέρει, το Aprilia SRGT200 ξεχωρίζει για τον σπορ χαρακτήρα που διατηρεί σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα.

Παρά τον αστικό του προσανατολισμό και την πρακτικότητα που προσφέρει, το Aprilia SRGT200 ξεχωρίζει για τον σπορ χαρακτήρα που διατηρεί σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα. Στον τομέα αυτό, η ιταλική εταιρεία αξιοποιεί την τεχνογνωσία της από τον κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών, τιμώντας το αυτοκόλλητο «be a racer» που κοσμεί το μπροστινό φτερό. Παρόλο που οι τροχοί του έχουν διάμετρο 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω ―μια επιλογή που υποδηλώνει συμβιβασμό ανάμεσα σε ευελιξία και σταθερότητα― το SRGT αλλάζει κατεύθυνση με περισσό κέφι, ενώ παράλληλα δείχνει απρόσμενα σταθερό στις ευθείες, γεγονός το οποίο οφείλεται στο πλαίσιο και στο κεντρικό τούνελ. Το τελευταίο «τρώει» μεν από την πρακτικότητα, αλλά προσφέρει υψηλότερα επίπεδα πληροφόρησης, τα οποία σε ικανά χέρια μπορεί να αποδειχθούν έως και διασκεδαστικά. Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 33 χιλιοστών και διαδρομή 120 χιλιοστών, και τα δύο πίσω υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 102 χιλιοστών φιλτράρουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες. Οι λακκούβες και οι κακοτεχνίες δεν εξαφανίζονται τελείως από την αίσθηση, όμως η πληροφορία που φτάνει στον αναβάτη είναι ελεγχόμενη, προσφέροντας ένα σωστό επίπεδο πληροφόρησης χωρίς υπερβολές. Τα ελαστικά σε διαστάσεις 110/80-14 μπροστά και 130/70-13 πίσω ενισχύουν τη θετική εικόνα, προσφέροντας καλό κράτημα και σαφή πληροφόρηση, ακόμη και κοντά στα όρια πρόσφυσης. Στον τομέα της πέδησης, οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα (260 χιλιοστά μπροστά και 220 πίσω) προσφέρουν αξιόλογη ισχύ, ενώ η αίσθηση στις μανέτες είναι άμεση και γραμμική. Ωστόσο, η απουσία ABS στον πίσω τροχό μειώνει ελαφρώς την απόδοση του συστήματος πέδησης, ειδικά σε βρεγμένο ή γλιστερό οδόστρωμα. Το εμπρός ABS λειτουργεί ικανοποιητικά, αλλά σε απότομο φρενάρισμα μέχρι την ακινητοποίηση (το οποίο μετρήθηκε στα 31,6 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ/ώρα) είναι εύκολο ο πίσω τροχός να μπλοκάρει αν δεν υπάρξει σωστός καταμερισμός της πίεσης από τον αναβάτη, γεγονός που οφείλεται ως επί το πλείστον στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.


Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 33 χιλιοστών και διαδρομή 120 χιλιοστών, και τα δύο πίσω υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 102 χιλιοστών φιλτράρουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 33 χιλιοστών και διαδρομή 120 χιλιοστών, και τα δύο πίσω υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 102 χιλιοστών φιλτράρουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες.

 

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
AUTOAGORA