Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής

Με το SR GT 200, η Aprilia επιχειρεί να μεταφέρει τη σχεδιαστική της ταυτότητα από τα σπορ μοτοσυκλετιστικά της μοντέλα στον κόσμο των καθημερινών commuter scooter, και το αποτέλεσμα δεν περνά απαρατή
6 Φωτογραφίες »

Με το SR GT 200, η Aprilia επιχειρεί να μεταφέρει τη σχεδιαστική της ταυτότητα από τα σπορ μοτοσυκλετιστικά της μοντέλα στον κόσμο των καθημερινών commuter scooter, και το αποτέλεσμα δεν περνά απαρατήρητο.

Με το SR GT 200, η Aprilia επιχειρεί να μεταφέρει τη σχεδιαστική της ταυτότητα από τα σπορ μοτοσυκλετιστικά της μοντέλα στον κόσμο των καθημερινών commuter scooter, και το αποτέλεσμα δεν περνά απαρατήρητο. Ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στον ιδιαίτερο τριπλό προβολέα LED που κυριαρχεί στο εμπρός μέρος, πλαισιωμένος από τα φώτα ημέρας DRL. Η αισθητική αυτή παραπέμπει άμεσα στα RSV και Tuono, τονίζοντας τη σπορ καταγωγή και ενισχύοντας την αίσθηση επιθετικότητας. Το σώμα διαμορφώνεται από πληθώρα γωνιών και αιχμηρών επιφανειών, σχεδόν χωρίς καθόλου καμπύλες, προσδίδοντας ένα δυναμικό προφίλ που σπάνια συναντά κανείς σε scooter αυτής της κατηγορίας. Στα πλευρικά φαίρινγκ παρατηρούνται μεγάλα ανοίγματα που θυμίζουν αεροδυναμικά πτερύγια, τα οποία έχουν αποκλειστικά αισθητική λειτουργία, συμβάλλοντας όμως ουσιαστικά στη σπορ εικόνα του μοντέλου. Με μεγάλη προσοχή να έχει δοθεί στη συναρμογή, τα υλικά της κατασκευής υπηρετούν αυτήν τη φιλοσοφία: σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, τα πλαστικά έχουν υφή που μιμείται το ανθρακόνημα, χωρίς να είναι φυσικά αληθινό, προσδίδοντας όμως έναν επιπλέον αέρα σπορ χαρακτήρα. Η κοντή, φυμέ ζελατίνα μπροστά είναι μη ρυθμιζόμενη και συμπληρώνει ιδανικά την «αλήτικη» εικόνα του συνόλου, με σαφή στόχευση σε νεότερο και πιο δραστήριο κοινό. Πίσω, η ουρά ολοκληρώνει με προσοχή την εικόνα με ένα LED φωτιστικό σώμα που ενσωματώνει τα φλας, αεροδυναμικές χειρολαβές συνεπιβάτη που δείχνουν σχεδιασμένες για να μη διαταράσσουν τη ροή του αέρα, και χαμηλά τοποθετημένη βάση πινακίδας που αφήνει την εικόνα του πίσω μέρους καθαρή και τακτοποιημένη. Η έκδοση Sport, στην οποία ανήκει το συγκεκριμένο scooter της δοκιμής, πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας στοιχεία που ενισχύουν την αγωνιστική του εικόνα: οι ζάντες βάφονται σε έντονο πορτοκαλί, οι ραφές της σέλας είναι κόκκινες και στα πλαστικά έχουν τοποθετηθεί ειδικά γραφικά με το χαρακτηριστικό «a» της Aprilia, σε μια αισθητική σύνθεση που φωνάζει για προσοχή. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα scooter που ξεφεύγει από τη συμβατική εικόνα των αστικών δίκυκλων, με έντονη προσωπικότητα και στυλ που αντανακλά τις racing καταβολές της ιταλικής φίρμας και, παρόλο που είναι καλοσχεδιασμένο, σίγουρα δεν μπορεί να περάσει ως «κυριλέ».


Η αισθητική αυτή παραπέμπει άμεσα στα RSV και Tuono, τονίζοντας τη σπορ καταγωγή και ενισχύοντας την αίσθηση επιθετικότητας.

Η αισθητική αυτή παραπέμπει άμεσα στα RSV και Tuono, τονίζοντας τη σπορ καταγωγή και ενισχύοντας την αίσθηση επιθετικότητας.

 

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
MOTOTREND