Ανεση - Εργονομία

Η εργονομική εμπειρία συμπληρώνεται από μια ευανάγνωστη οθόνη LCD, που ξεχωρίζει για την πολύ καλή απόκριση και τη σωστή απεικόνιση των πληροφοριών, χωρίς να αφήνει περιθώριο για την απουσία TFT τεχνο
7 Φωτογραφίες »

Η εργονομική εμπειρία συμπληρώνεται από μια ευανάγνωστη οθόνη LCD, που ξεχωρίζει για την πολύ καλή απόκριση και τη σωστή απεικόνιση των πληροφοριών, χωρίς να αφήνει περιθώριο για την απουσία TFT τεχνολογίας.

Το Aprilia SR GT 200 διαφέρει αισθητά από τα περισσότερα scooter της κατηγορίας του ως προς την εργονομία και την αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη, υιοθετώντας μια πιο μοτοσυκλετιστική προσέγγιση στη θέση οδήγησης. Εδώ, κάθεσαι πάνω και όχι μέσα στο scooter, με τα πόδια να τοποθετούνται εκατέρωθεν του εμφανώς υπερυψωμένου κεντρικού τούνελ, διαμόρφωση που συμβάλλει τόσο στη σταθερότητα όσο και στην αίσθηση ελέγχου. Η ύπαρξη μπροστινών πλατφορμών επιτρέπει μια πιο χαλαρή θέση ποδιών, ωστόσο είναι κατάλληλες κυρίως για αναβάτες μικρότερου αναστήματος, καθώς από το μέσο ύψος και πάνω δύσκολα αξιοποιούνται χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Η σέλα έχει αφρώδες καλής ποιότητας και ελαφρώς σκληρό χαρακτήρα, προσφέροντας επαρκή στήριξη χωρίς να κουράζει, αν και τόσο το μέγεθός της όσο και η επιφάνεια φιλοξενίας για τον συνεπιβάτη δεν είναι αυτό που θα αποκαλούσαμε «χορταστική». Ο τελευταίος πάντως απολαμβάνει γενναιόδωρα μαρσπιέ, τα οποία έχουν σωστή απόσταση από τα πλαϊνά του scooter και διπλώνουν προσεκτικά ώστε να μην προεξέχουν άσκοπα. Η μοτοσυκλετιστική αίσθηση ενισχύεται από το φαρδύ τιμόνι, τοποθετημένο σε μεταλλικό καβαλέτο, το οποίο παρέχει σταθερότητα και ακρίβεια στον χειρισμό, ιδίως στην αστική κίνηση ή κατά την είσοδο σε στροφές. Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι γνώριμοι από τα υπόλοιπα μοντέλα της Aprilia, κατασκευασμένοι από μαύρο σκληρό πλαστικό, και φέρνουν στο μυαλό την αγωνιστική ταυτότητα της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να διακρίνονται για την απαλή λειτουργία τους. Θα ήταν χρήσιμη η προσθήκη ενός διακόπτη αλάρμ ή ενός χειρόφρενου, ιδίως για χρήση σε αστικές ή επικλινείς στάσεις, καθώς απουσιάζουν και τα δύο. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεν μικρός στα 25,5 λίτρα, αλλά ο σχεδιασμός του τον καθιστά επαρκή για ένα κράνος τύπου full face μετρίου μεγέθους χωρίς αεραγωγούς, ενώ η ίδια η σέλα συγκρατείται ανοιχτή από ένα δυνατό ελατήριο, διευκολύνοντας ιδιαίτερα την πρόσβαση. Η ποδιά περιλαμβάνει μόνο ένα ντουλαπάκι, στο αριστερό της μέρος, το οποίο δεν κλειδώνει και είναι χωρισμένο σε δύο μέρη: ένα λεπτό για την τοποθέτηση κινητού (μέχρι 6,1 ιντσών με μέτριου πάχους θήκη) και ένα μεγαλύτερο που περιλαμβάνει και θύρα φόρτισης USB. Η εργονομική εμπειρία συμπληρώνεται από μια ευανάγνωστη οθόνη LCD, που ξεχωρίζει για την πολύ καλή απόκριση και τη σωστή απεικόνιση των πληροφοριών, χωρίς να αφήνει περιθώριο για την απουσία TFT τεχνολογίας. Η συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της πλατφόρμας Piaggio MIA προσθέτει πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, αν και η πλοήγηση στο μενού της απαιτεί εξοικείωση ή τη βοήθεια του εγχειριδίου. Ευτυχώς, μόλις αντιληφθεί κανείς τη λογική της πλοήγησης, η χρήση γίνεται άμεσα κατανοητή και ομαλή. Συνολικά, το SR GT 200 δεν επιδιώκει να γίνει το πιο μαλακό ή «εύκολο» scooter της κατηγορίας, αλλά να προσφέρει εργονομία με χαρακτήρα και λειτουργικότητα που πηγάζει από τον χώρο των μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας άνεση με έναν σαφή προσανατολισμό στην ακρίβεια και στον έλεγχο.


Ρεζερβουάρ Aprilia SR GT 200.

Ρεζερβουάρ Aprilia SR GT 200.

 

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
AUTOAGORA