
Στον τομέα της πέδησης και οι δύο προτάσεις χρησιμοποιούν συνδυασμένα συστήματα που κάνουν τη ζωή, τόσο του αρχάριου, όσο και του έμπειρου, απείρως πιο εύκολη αλλά και ασφαλή. Δύο δίσκοι για το SH έκαστος στα 240 χλστ. με τον εμπρόσθιο να συνδυάζεται με τριπίστονη δαγκάνα και τον πίσω με μονοπίστονη. Η Yamaha τοποθέτησε στο Xenter ένα δίσκο 267 χλστ., στο πίσω όμως προτίμησε την λύση του ταμπούρου. Και τα δύο συστήματα θα φρενάρουν τα scooter πολύ αποτελεσματικά και στο μοντέλο της Yamaha το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού θα έρθει πολύ δύσκολα ακόμη και σε οριακό φρενάρισμα. Ωστόσο, το SH θα καταφέρει να ακινητοποιηθεί σε ακόμη μικρότερη απόσταση, ειδικά αν στις σέλες βρίσκεται και δεύτερο άτομο, ενώ παράλληλα και οι δύο μανέτες προσφέρουν λίγο καλύτερη αίσθηση στα χέρια του αναβάτη.
Suzuki V-Strom 800 DE: Αυτή είναι η τιμή του!
VIDEO: Κλεφτρόνια παίρνουν μια γεύση από κάρμα
VIDEO: Κεφάλι ξεκράνωτου συνεπιβάτη καταλήγει κάτω από φορτηγάκι
Ποια τα ιδανικά χιλιόμετρα που πρέπει να έχει μία μεταχειρισμένη;
Moto Morini: Ετοιμάζει cruiser μοτοσυκλέτα
Στους δρόμους της Μέσης Ανατολής με SYM JOYRIDE 300
Αυτή είναι η πιο ακριβή μοτοσυκλέτα στον κόσμο!
Zero DSR/X: Με 23 kg-m ροπή και αυτονομία έως 290 χιλιόμετρα
Aprilia Tuareg 660 προετοιμάζεται για το rally Dakar
Αποστολή Βαρκελώνη: SEAT MO 125 Performance
VIDEO: Αν δεν χωράς μέσα.. ανέβα καρότσα
Κλειδαριά οπίσθιου τροχού Easy Block για Piaggio Liberty 125 / 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr