Αυτόςείναι και ο τομέας όπου βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό διαφοροποίηση μεταξύ των δύο scooter. Αιτία για αυτό είναι το μονό πίσω αμορτισέρ του Xenter, έναντι των κλασικών διπλών του SH. Χάρη σε αυτό, το μοντέλο της Yamaha δίνει μία πιο σαφή πληροφόρηση στον αναβάτη για την πρόσφυση του πίσω τροχού και γενικότερα για τη συμπεριφορά του scooter. Στο εμπρόσθιο μέρος έχει τοποθετηθεί ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια που έχουν διάμετρο 2 χλστ. μεγαλύτερη σε σχέση με αυτά του SH (35 έναντι 33 χλστ.). Στο τομέα του πλαισίου, το Xenter παρουσιάζεται επίσης πιο στιβαρό έναντι του SH, αφού το δικό του είναι διπλό σωληνωτό, έναντι της κλασικής μονής ραχοκοκαλιάς του Honda, ενώ ο κινητήρας συνδέεται με αυτό χωρίς τα παραδοσιακά σινεμπλόκ. Διαφορές έχουμε και στις διαδρομές των αναρτήσεων με 89 χλστ. εμπρός-πίσω για το SH και 100-92 χλστ. αντίστοιχα για το Xenter. Τέλος, άλλο ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τα δύο scooter είναι φυσικά η ύπαρξη τροχών 16 ιντσών που τους δίνει επιπλέον σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο, και τους επιτρέπει να αντιμετωπίζουν τις κακοτεχνίες των δρόμων με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Όλα αυτά έχουν αντίκτυπο και στο δρόμο, όπου το Xenter παρουσιάζεται πιο στιβαρό, αλλά ταυτόχρονο και πιο σφιχτό. Το set up των αναρτήσεων θα εκτιμηθεί δεόντως από εκείνους που αρέσκονται στο γρήγορο ρυθμό κίνησης. Χωρίς να αναπηδούν, διαβάζουν πιστά το οδόστρωμα και μεταφέρουν τις λεπτομέρειες στον αναβάτη. Αυτό έχει τα καλά αλλά και τα κακά του, αφού, αν οι ανωμαλίες είναι πιο έντονες και παρατεταμένες, θα κουράσουν ελαφρά τον αναβάτη με το πιρούνι να παρουσιάζεται πιο άνετο από το αμορτισέρ. Το SH παρουσιάζεται αισθητά πιο άνετο. Οι πιο μαλακές αναρτήσεις απομονώνουν τις ανωμαλίες από τον αναβάτη πιο αποτελεσματικά με το πιρούνι να φιλτράρει το δρόμο χωρίς να χάνει σε πληροφόρηση. Το πλαίσιο καταφέρνει να κρατά τα πάντα υπό έλεγχο αν και κοντά στην τελική του και σε πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης το SH θα εμφανίσει μερικές ταλαντώσεις που δεν επηρεάζουν, όμως, τη σταθερότητα και την ευθυβολία του. Απλά πληροφορούν τον αναβάτη για τα επερχόμενα όρια. Τέλος πολύ καλά ζυγισμένο είναι το πλαίσιο και στις δύο περιπτώσεις με το βάρος των scooter να μη γίνεται αισθητό στους ελιγμούς.
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
Morbidelli F352: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο naked με 41 άλογα
200άρια scooter με την καλύτερη επίδοση στο 0-80 χλμ./ώρα
QJ Motor SRV 400VS: Η νέα Cruiser της QJ Motor που θα δούμε στην EICMA
Honda V3R Turbo: Νέος κινητήρας V3 και ηλεκτρικό turbo στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ)
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
Ducati DesertX 2026: Σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες και φήμες για τη νέα «βασίλισσα»
Morbidelli T502X: Έφτασε το νέο Ιταλικό Adventure για την Α2 κατηγορία
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.