Αυτόςείναι και ο τομέας όπου βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό διαφοροποίηση μεταξύ των δύο scooter. Αιτία για αυτό είναι το μονό πίσω αμορτισέρ του Xenter, έναντι των κλασικών διπλών του SH. Χάρη σε αυτό, το μοντέλο της Yamaha δίνει μία πιο σαφή πληροφόρηση στον αναβάτη για την πρόσφυση του πίσω τροχού και γενικότερα για τη συμπεριφορά του scooter. Στο εμπρόσθιο μέρος έχει τοποθετηθεί ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια που έχουν διάμετρο 2 χλστ. μεγαλύτερη σε σχέση με αυτά του SH (35 έναντι 33 χλστ.). Στο τομέα του πλαισίου, το Xenter παρουσιάζεται επίσης πιο στιβαρό έναντι του SH, αφού το δικό του είναι διπλό σωληνωτό, έναντι της κλασικής μονής ραχοκοκαλιάς του Honda, ενώ ο κινητήρας συνδέεται με αυτό χωρίς τα παραδοσιακά σινεμπλόκ. Διαφορές έχουμε και στις διαδρομές των αναρτήσεων με 89 χλστ. εμπρός-πίσω για το SH και 100-92 χλστ. αντίστοιχα για το Xenter. Τέλος, άλλο ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τα δύο scooter είναι φυσικά η ύπαρξη τροχών 16 ιντσών που τους δίνει επιπλέον σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο, και τους επιτρέπει να αντιμετωπίζουν τις κακοτεχνίες των δρόμων με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Όλα αυτά έχουν αντίκτυπο και στο δρόμο, όπου το Xenter παρουσιάζεται πιο στιβαρό, αλλά ταυτόχρονο και πιο σφιχτό. Το set up των αναρτήσεων θα εκτιμηθεί δεόντως από εκείνους που αρέσκονται στο γρήγορο ρυθμό κίνησης. Χωρίς να αναπηδούν, διαβάζουν πιστά το οδόστρωμα και μεταφέρουν τις λεπτομέρειες στον αναβάτη. Αυτό έχει τα καλά αλλά και τα κακά του, αφού, αν οι ανωμαλίες είναι πιο έντονες και παρατεταμένες, θα κουράσουν ελαφρά τον αναβάτη με το πιρούνι να παρουσιάζεται πιο άνετο από το αμορτισέρ. Το SH παρουσιάζεται αισθητά πιο άνετο. Οι πιο μαλακές αναρτήσεις απομονώνουν τις ανωμαλίες από τον αναβάτη πιο αποτελεσματικά με το πιρούνι να φιλτράρει το δρόμο χωρίς να χάνει σε πληροφόρηση. Το πλαίσιο καταφέρνει να κρατά τα πάντα υπό έλεγχο αν και κοντά στην τελική του και σε πολύ γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης το SH θα εμφανίσει μερικές ταλαντώσεις που δεν επηρεάζουν, όμως, τη σταθερότητα και την ευθυβολία του. Απλά πληροφορούν τον αναβάτη για τα επερχόμενα όρια. Τέλος πολύ καλά ζυγισμένο είναι το πλαίσιο και στις δύο περιπτώσεις με το βάρος των scooter να μη γίνεται αισθητό στους ελιγμούς.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.