Όποιο από τα δύο και να διαλέξει κάποιος, είναι σίγουρο ότι δε θα δυσκολευτεί να βολευτεί πάνω του. Τόσο η σέλα του Xenter, όσο και αυτή του SH, βρίσκονται κοντά στο έδαφος και είναι όσο στενές χρειάζεται για να μη δημιουργούν πρόβλημα στους κοντύτερους. Φέρουν και οι δύο ποιοτικό αφρώδες, μόνο που στο Xenter είναι λίγο λιγότερο από το ιδανικό. Αν το βάρος σας δεν ξεπερνά τα 80 κιλά όλα καλά. Σε αντίθετη περίπτωση, θα νιώσετε μετά από κάποια ώρα οδήγησης, το σκελετό της σέλας στα μαλακά σας μόρια. Η σέλα του SH φέρει λίγο περισσότερο αφρώδες και η εξίσου ποιοτική της επένδυση προκαλούσε λιγότερη εφίδρωση από αυτή του Xenter τις ημέρες του καύσωνα της δοκιμής. Παράλληλα, έχει και αντιολισθητικά χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με το ελαφρώς μεγαλύτερο ύψος στο τελείωμά της, κρατά τον αναβάτη στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα. Η σέλα μας απασχόλησε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα σημεία γιατί, κατά τα άλλα, SH και Xenter βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος. Τιμόνια μικρά σε πλάτος και σωστά τοποθετημένα που αφήνουν τα χέρια να πέφτουν άνετα πάνω τους και άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη για τους ψηλούς αναβάτες. Η στάση του σώματος είναι φυσική και ο αναβάτης νιώθει πως έχει τον πλήρη έλεγχο και στις δύο περιπτώσεις. Οι μακριές σέλες θα βολέψουν άνετα και τον συνεπιβάτη, ο οποίος θα τοποθετήσει τα πόδια σε σωστές γωνίες στα μεγάλα μαρσπιέ έχοντας στη διάθεσή του και χειρολαβές.








Πράσινος Δακτύλιος ή Φόρος Ρύπανσης; Οι ευρωπαϊκές ζώνες έρχονται – και μαζί τους ο λογαριασμός
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Triumph Classic 2026: Όλοι οι κλασσικοί θρύλοι αναβαθμίζονται ηλεκτρονικά
Ducati Multistrada V4: Νέο ευέλικτο πρόγραμμα χρηματοδότησης με 299 ευρώ το μήνα
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
QJMOTOR ATR 200X Top Box - Test
Μόλις ανακοινώθηκε! - Η νέα Yamaha Tenere 700 World Raid 2026 είναι γεγονός
2026 Honda CB1000GT: Το νέο sport-touring της Honda αποκαλύφθηκε!
Test Asmax Pro F1: Ενδοεπικοινωνία με μαγνητικό σύστημα και ήχο-κρύσταλλο
Πλήρης γκάμα ανταλλακτικών του Piaggio Group στη Moto Στεφανόπουλος
Royal Enfield: Νέα limited edition μοντέλα στον ορίζοντα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.