Όποιο από τα δύο και να διαλέξει κάποιος, είναι σίγουρο ότι δε θα δυσκολευτεί να βολευτεί πάνω του. Τόσο η σέλα του Xenter, όσο και αυτή του SH, βρίσκονται κοντά στο έδαφος και είναι όσο στενές χρειάζεται για να μη δημιουργούν πρόβλημα στους κοντύτερους. Φέρουν και οι δύο ποιοτικό αφρώδες, μόνο που στο Xenter είναι λίγο λιγότερο από το ιδανικό. Αν το βάρος σας δεν ξεπερνά τα 80 κιλά όλα καλά. Σε αντίθετη περίπτωση, θα νιώσετε μετά από κάποια ώρα οδήγησης, το σκελετό της σέλας στα μαλακά σας μόρια. Η σέλα του SH φέρει λίγο περισσότερο αφρώδες και η εξίσου ποιοτική της επένδυση προκαλούσε λιγότερη εφίδρωση από αυτή του Xenter τις ημέρες του καύσωνα της δοκιμής. Παράλληλα, έχει και αντιολισθητικά χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με το ελαφρώς μεγαλύτερο ύψος στο τελείωμά της, κρατά τον αναβάτη στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα. Η σέλα μας απασχόλησε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα σημεία γιατί, κατά τα άλλα, SH και Xenter βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος. Τιμόνια μικρά σε πλάτος και σωστά τοποθετημένα που αφήνουν τα χέρια να πέφτουν άνετα πάνω τους και άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη για τους ψηλούς αναβάτες. Η στάση του σώματος είναι φυσική και ο αναβάτης νιώθει πως έχει τον πλήρη έλεγχο και στις δύο περιπτώσεις. Οι μακριές σέλες θα βολέψουν άνετα και τον συνεπιβάτη, ο οποίος θα τοποθετήσει τα πόδια σε σωστές γωνίες στα μεγάλα μαρσπιέ έχοντας στη διάθεσή του και χειρολαβές.








EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.