Τα δύο μοτέρ βρίσκονται σίγουρα στην κορυφή της κατηγορίας κλέβοντας τις εντυπώσεις με την απόδοσή τους, με το Xenter να εμφανίζεται ως το πιο ισχυρό. Μέχρι τα 100 χλμ./ώρα είναι απολαυστικό, πυροβολεί αδιακρίτως και ανεβάζει χιλιόμετρα με τρόπο που θυμίζει μοτέρ 200 κ.εκ. Τα 115 χλμ./ώρα έρχονται επίσης γρήγορα στο ψηφιακό κοντέρ και είναι μία ταχύτητα που μπορείτε να διατηρήσετε άσχετα από το αν έχετε κόντρα άνεμο ή υπάρχει δεύτερο άτομο στη σέλα. Σε σόλο καταστάσεις και υπό φυσιολογικές συνθήκες, εύκολα θα δείτε και τα 125 που αποτελούν και την τελική του Xenter. Η συνεργασία του με το CVT κιβώτιο είναι επίσης απόλυτα αρμονική. Στα πρώτα χιλιόμετρα, δίνει την εντύπωση πως διστάζει, χωρίς όμως να κωλυσιεργεί. Αυτό γίνεται μάλλον αισθητό, λόγω του «ξεσπάσματος» που ακολουθεί, αφού από εκεί και πέρα τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν ακόμη πιο γρήγορα.
Κατά πόδας ακολουθεί και το μοτέρ του SH. Είναι δυνατό και εύστροφο και συνεργάζεται με ένα επίσης εξαιρετικό CVT κιβώτιο. Στις εκκινήσεις δείχνει να αποδίδει τη δύναμή του εξίσου άμεσα και ευχάριστα. Είναι πάντως λίγο πιο αδύναμο, έστω και αν η διαφορά είναι πολύ μικρή. Τα 100 χλμ. έρχονται επίσης γρήγορα στο κοντέρ με τα 110 να αποτελούν και την ταχύτητα ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο. Όσο το γκάζι μένει κολλημένο στο στοπ και ο δρόμος είναι επίπεδος, ο δείκτης θα φτάσει έως τα 124 χλμ./ώρα στο κοντέρ που είναι και η τελική του SH.