Χαμηλό βάρος, στενή σιλουέτα, μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι, ψυχωμένα μοτέρ, σωστό ζύγισμα. Αυτή η πρόταση αρκεί για να περιγράψει τα δύο scooter και να σας δώσει μία καλή πρόγευση για τις ικανότητές τους. Όποιος και αν βρεθεί πάνω στη σέλα τους, όποιο και αν είναι το επίπεδο εμπειρίας του στους δύο τροχούς, θα πιάσει τον εαυτό του να εξοικειώνεται πολύ γρήγορα, τόσο με το SH, όσο και με το Xenter, φτάνοντας σε σημείο να τα θεωρεί προέκταση του. Η γρήγορη εξοικείωση οφείλεται στην απόλυτη φιλικότητα των δύο scooter και έχει και άλλη μία «συνέπεια». Γρήγορα θα αντιληφθείτε ότι, ο ρυθμός σας ανεβαίνει συνέχεια επίπεδο και σε ένα διάστημα μόλις μερικών ημερών, το μόνο που μπορεί να σας κρατήσει πίσω ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι τα υπόλοιπα δίκυκλα και η…λογική.
Τόσο το Honda, όσο και το Yamaha, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να κινούνται με εξαιρετική ροή με πολύ χαμηλή ή μεγαλύτερη ταχύτητα στο κέντρο της πόλης χωρίς να κουράζουν. Σε ώρα αιχμής και με…ταχύτητες χελώνας το ελαφρύτερο τιμόνι του Xenter κάνει τη διαφορά και το βοηθά να ελιχθεί με λίγη μεγαλύτερη ευκολία. Λίγο πιο γρήγορα και το SH θα κάνει τον αναβάτη του να νιώσει πιο άνετα χάρη στις μαλακότερες αναρτήσεις αλλά και το τιμόνι του που προσφέρει μια πιο βαριά και σίγουρη αίσθηση στους γρήγορους ελιγμούς. Στον αυτοκινητόδρομο και τα δύο θα κινηθούν με άνεση και σε επίπεδο δρόμο θα κρατήσουν πανεύκολα ασφαλείς ταχύτητες ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Σε αυτές τις συνθήκες, όμως, το Xenter έχει ένα μικρό προβάδισμα, αφού μπορεί να διατηρήσει ευκολότερα από το SH την ταχύτητά του σε κόντρα άνεμο αλλά και σε ανωφέρεια, με το πλαίσιο να παρουσιάζεται παράλληλα πιο στιβαρό.








EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Ταξινομήσεις παπιών Νοεμβρίου: 297 στο σύνολο με μάχη Daytona – Yamaha για την κορυφή
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Τα 30 μοντέλα που κράτησαν το 61% της αγοράς
Τέλος στην πλήρη απαγόρευση: Η Ε.Ε. επιτρέπει τελικά τους θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Νοεμβρίου: Στις 1.126 μονάδες η αγορά – Το Top 10 των μοντέλων
Ταξινομήσεις scooter Νοεμβρίου: Piaggio πρώτη, Honda κοντά στην κορυφή και ακολουθεί SYM με Yamaha
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου ανά μάρκα – Top 10
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.