Χαμηλό βάρος, στενή σιλουέτα, μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι, ψυχωμένα μοτέρ, σωστό ζύγισμα. Αυτή η πρόταση αρκεί για να περιγράψει τα δύο scooter και να σας δώσει μία καλή πρόγευση για τις ικανότητές τους. Όποιος και αν βρεθεί πάνω στη σέλα τους, όποιο και αν είναι το επίπεδο εμπειρίας του στους δύο τροχούς, θα πιάσει τον εαυτό του να εξοικειώνεται πολύ γρήγορα, τόσο με το SH, όσο και με το Xenter, φτάνοντας σε σημείο να τα θεωρεί προέκταση του. Η γρήγορη εξοικείωση οφείλεται στην απόλυτη φιλικότητα των δύο scooter και έχει και άλλη μία «συνέπεια». Γρήγορα θα αντιληφθείτε ότι, ο ρυθμός σας ανεβαίνει συνέχεια επίπεδο και σε ένα διάστημα μόλις μερικών ημερών, το μόνο που μπορεί να σας κρατήσει πίσω ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι τα υπόλοιπα δίκυκλα και η…λογική.
Τόσο το Honda, όσο και το Yamaha, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να κινούνται με εξαιρετική ροή με πολύ χαμηλή ή μεγαλύτερη ταχύτητα στο κέντρο της πόλης χωρίς να κουράζουν. Σε ώρα αιχμής και με…ταχύτητες χελώνας το ελαφρύτερο τιμόνι του Xenter κάνει τη διαφορά και το βοηθά να ελιχθεί με λίγη μεγαλύτερη ευκολία. Λίγο πιο γρήγορα και το SH θα κάνει τον αναβάτη του να νιώσει πιο άνετα χάρη στις μαλακότερες αναρτήσεις αλλά και το τιμόνι του που προσφέρει μια πιο βαριά και σίγουρη αίσθηση στους γρήγορους ελιγμούς. Στον αυτοκινητόδρομο και τα δύο θα κινηθούν με άνεση και σε επίπεδο δρόμο θα κρατήσουν πανεύκολα ασφαλείς ταχύτητες ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Σε αυτές τις συνθήκες, όμως, το Xenter έχει ένα μικρό προβάδισμα, αφού μπορεί να διατηρήσει ευκολότερα από το SH την ταχύτητά του σε κόντρα άνεμο αλλά και σε ανωφέρεια, με το πλαίσιο να παρουσιάζεται παράλληλα πιο στιβαρό.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.