Χαμηλό βάρος, στενή σιλουέτα, μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι, ψυχωμένα μοτέρ, σωστό ζύγισμα. Αυτή η πρόταση αρκεί για να περιγράψει τα δύο scooter και να σας δώσει μία καλή πρόγευση για τις ικανότητές τους. Όποιος και αν βρεθεί πάνω στη σέλα τους, όποιο και αν είναι το επίπεδο εμπειρίας του στους δύο τροχούς, θα πιάσει τον εαυτό του να εξοικειώνεται πολύ γρήγορα, τόσο με το SH, όσο και με το Xenter, φτάνοντας σε σημείο να τα θεωρεί προέκταση του. Η γρήγορη εξοικείωση οφείλεται στην απόλυτη φιλικότητα των δύο scooter και έχει και άλλη μία «συνέπεια». Γρήγορα θα αντιληφθείτε ότι, ο ρυθμός σας ανεβαίνει συνέχεια επίπεδο και σε ένα διάστημα μόλις μερικών ημερών, το μόνο που μπορεί να σας κρατήσει πίσω ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι τα υπόλοιπα δίκυκλα και η…λογική.
Τόσο το Honda, όσο και το Yamaha, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να κινούνται με εξαιρετική ροή με πολύ χαμηλή ή μεγαλύτερη ταχύτητα στο κέντρο της πόλης χωρίς να κουράζουν. Σε ώρα αιχμής και με…ταχύτητες χελώνας το ελαφρύτερο τιμόνι του Xenter κάνει τη διαφορά και το βοηθά να ελιχθεί με λίγη μεγαλύτερη ευκολία. Λίγο πιο γρήγορα και το SH θα κάνει τον αναβάτη του να νιώσει πιο άνετα χάρη στις μαλακότερες αναρτήσεις αλλά και το τιμόνι του που προσφέρει μια πιο βαριά και σίγουρη αίσθηση στους γρήγορους ελιγμούς. Στον αυτοκινητόδρομο και τα δύο θα κινηθούν με άνεση και σε επίπεδο δρόμο θα κρατήσουν πανεύκολα ασφαλείς ταχύτητες ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Σε αυτές τις συνθήκες, όμως, το Xenter έχει ένα μικρό προβάδισμα, αφού μπορεί να διατηρήσει ευκολότερα από το SH την ταχύτητά του σε κόντρα άνεμο αλλά και σε ανωφέρεια, με το πλαίσιο να παρουσιάζεται παράλληλα πιο στιβαρό.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Σετ γρανάζια-αλυσίδα EK 15T 39T 428-112L για Crypton X 135
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr