Στον τομέα της πέδησης και οι δύο προτάσεις χρησιμοποιούν συνδυασμένα συστήματα που κάνουν τη ζωή, τόσο του αρχάριου, όσο και του έμπειρου, απείρως πιο εύκολη αλλά και ασφαλή. Δύο δίσκοι για το SH έκαστος στα 240 χλστ. με τον εμπρόσθιο να συνδυάζεται με τριπίστονη δαγκάνα και τον πίσω με μονοπίστονη. Η Yamaha τοποθέτησε στο Xenter ένα δίσκο 267 χλστ., στο πίσω όμως προτίμησε την λύση του ταμπούρου. Και τα δύο συστήματα θα φρενάρουν τα scooter πολύ αποτελεσματικά και στο μοντέλο της Yamaha το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού θα έρθει πολύ δύσκολα ακόμη και σε οριακό φρενάρισμα. Ωστόσο, το SH θα καταφέρει να ακινητοποιηθεί σε ακόμη μικρότερη απόσταση, ειδικά αν στις σέλες βρίσκεται και δεύτερο άτομο, ενώ παράλληλα και οι δύο μανέτες προσφέρουν λίγο καλύτερη αίσθηση στα χέρια του αναβάτη.