Ο απίστευτα ελαστικός κινητήρας του Diversion, σε συνδυασμό με την ευκολία οδήγησης της μοτοσικλέτας, αποτελούν το τέλειο δίδυμο στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού χάους. Αναπόσπαστος, εκμεταλλεύεσαι κάθε κενό και άνοιγμα μπροστά σου, ενώ η slim σιλουέτα της μοτοσικλέτας και το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού βοηθούν αρκετά στις «συμπληγάδες» από λαμαρίνα. Το Diversion θα κινηθεί σταθερά και εκτός πόλης, ενώ σε επαρχιακούς δρόμους, η ελαστικότητα του κινητήρα και η πολύ ελαφριά αίσθηση της μοτοσικλέτας κερδίζουν πάλι τις εντυπώσεις προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα να «ρέει» στις στροφές – αρκεί να μην του ζητήσει πολλά. 
+: Ροπή, ελαστικότητα κινητήρα, τιμή
-: Θέση οδήγησης κουραστική για πολύωρη οδήγηση
Κινητήρας 4T, 4K, Y/Ψ, 16Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 600
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 78/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/8.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,3
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6
Βάρος (κιλά) 211
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 220





















EICMA 2025 - Aprilia RSV4 X-GP: 10 χρόνια RS-GP, 30 μοτοσυκλέτες καθαρής αγωνιστικής τρέλας
EICMA 2025 Aprilia SR GT 400: Με 36 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και 16άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 Honda: E-Clutch σε CB500 , CBR500R , NX500 , Hornet 750 και Transalp XL750
Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα CB1000GT, το sport-touring αδελφάκι του Hornet
EICMA 2025: Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
EICMA 2025 Yamaha YZF-R7 2026: Νέα γενιά με κινητήρα Euro5+ και ride-by-wire
EICMA 2025: Voge RR660S τετρακύλινδρο με 100 ίππους
EICMA 2025 Royal Enfield Bullet 650: Η κλασική επιστρέφει με δικύλινδρο κινητήρα 648 κ.εκ.
EICMA 2025: Όλα τα νέα μοντέλα του 2026 εδώ!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.