Τιμή: 2.195 ευρώ
Τα τελευταία χρόνια, το παπί της Honda βρίσκεται μονίμως στην κορυφή της προτίμησης του ελληνικού κοινού, με εξαίρεση κάποια μικρά διαστήματα. Και επιστρέφει την αγάπη που του δείχνουν οι αναβάτες, με πρακτικότητα και οικονομία.
Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση.
Όσον αφορά στο σχεδιασμό, αυτός διαθέτει έντονες σχεδιαστικές γραμμές, δίνοντας μια sport αισθητική στο Innova, χωρίς όμως να παραγκωνίζει την πιο μετριοπαθή σύγχρονη αισθητική. Η διαφορά σε αυτόν τον τομέα παίζεται στις λεπτομέρειες. Εκεί επικρατούν οι δύο εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της ποδιάς, αλλά και ο πίνακας οργάνων, ένας από τους ομορφότερους στην κατηγορία.
Εσωτερικός κόσμος
Όπως και τα βιβλία όμως, ένα παπί δεν πρέπει να κρίνεται από το… εξώφυλλο του, αλλά από αυτά που κρύβει μέσα του. Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά.
Την ίδια φιλική προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Σαν σύνολο, τα φρένα είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς, όμως, να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και την εργονομική θέση οδήγησης.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ένα παπί που θα προσφέρει πολλά στον αναβάτη του. Εκτός από το να παίζει τον αυτονόητο ρόλο του να μεταφέρει τον αναβάτη του από το ένα σημείο στο άλλο, το Innova συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι ασφαλές για ψηλούς ή μη αναβάτες και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια ακόμη κι ενός άπειρου αναβάτη, δίνοντάς του τον απόλυτο έλεγχο.













Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.