Μπορεί, λοιπόν, σε ομαδικό επίπεδο, τα παπιά να έχουν χάσει την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά, ωστόσο, οι Έλληνες δε φαίνεται να τα ξεχνάνε. Και αυτό μπορεί να φανεί εύκολα, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην πρώτη δεκάδα των ταξινομήσεων ανά μοντέλο. Εκεί τα παπιά κυριαρχούν και τα δημοφιλέστερα αυτών ανήκουν και στα δημοφιλέστερα δίκυκλα. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η «επιρροή» που ασκούν τα παπιά στους αναβάτες δεν είναι μειωμένη, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, τα μεγέθη ανάμεσα στους αριθμούς των αντιπροσώπων της κάθε κατηγορίας έχουν τεράστια διαφορά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο οχτάμηνο του 2011, το ποσοστό των scooters επί του συνόλου των ταξινομήσεων άγγιξε το εντυπωσιακό 53%. Αντίστοιχα, τα άλλοτε κραταιά παπιά περιορίστηκαν στο 28%. Αν δούμε, όμως, με πόσα μοντέλα «συμμετείχαν» τα scooters στον… αγώνα των ταξινομήσεων και με πόσα τα παπιά, τα πρώτα συμπεράσματα αλλάζουν. Στο σύνολο των μοντέλων που «συμμετείχαν» το περασμένο οχτάμηνο στις ταξινομήσεις (συνολικά περισσότερα από 1200 διαφορετικά μοντέλα), τα scooters καταλαμβάνουν το 32%, ενώ τα παπιά μόλις το 10%. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ λιγότερα μοντέλα παπιών διαθέσιμα στην αγορά απ’ ότι scooters και ότι η δεύτερη θέση που καταλαμβάνουν στη λίστα με τις δημοφιλέστερες κατηγορίες έχει μεγάλη σημασία. Γιατί, όμως, οι Έλληνες αναβάτες δείχνουν τόση προτίμηση στα παπιά; Οι βασικότεροι λόγοι είναι δύο: οικονομία και πρακτικότητα. Ο πρώτος είναι σίγουρα εύλογος. Τα παπιά είναι ιδιαίτερα φτηνά όχι μόνο στο κόστος αγοράς, αλλά και σε αυτό της χρήσης (κατανάλωση καυσίμου) και της συντήρησης (service). Η πρακτικότητα είναι επίσης εύκολο να γίνει αντιληπτή, όταν μιλάμε για αστική μετακίνηση. Ένα παπί θα χωθεί παντού, χάρη στη στενή του σιλουέτα, ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν κατάλληλο και ευκολοδήγητο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εμπειρίας, σωματότυπου και φύλου. Και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά στο δρόμο. Για τους πιο δύσπιστους, όμως, παρουσιάζουμε στις επόμενες σελίδες τα δέκα πιο δημοφιλή παπιά των τελευταίων οχτώ μηνών, μαζί με τους λόγους που τα έχουν φέρει στην περίοπτη θέση των ταξινομήσεων.













 Β«ΞολοΟΟΞ½ΞΏΟΒ» ΟΟΞΏ ΟΞ―ΟΟ ΞΊΞ¬ΞΈΞΉΟΞΌΞ±! ΞΞ¬Ξ½Ξ΅ΞΉΟ ΟΞΏ αμάξι ΟΞΏΟ
 Β«Οαγίδα ΞΈΞ±Ξ½Ξ¬ΟΞΏΟ
Β»;
Β«ΞολοΟΟΞ½ΞΏΟΒ» ΟΟΞΏ ΟΞ―ΟΟ ΞΊΞ¬ΞΈΞΉΟΞΌΞ±! ΞΞ¬Ξ½Ξ΅ΞΉΟ ΟΞΏ αμάξι ΟΞΏΟ
 Β«Οαγίδα ΞΈΞ±Ξ½Ξ¬ΟΞΏΟ
Β»;MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
KTM 450 SMR 2026: Παρουσίασε το νέο της απόλυτο όπλο για την πίστα
Test Yohe 935 SV: Προσιτό & ποιοτικό ανοιγόμενο κράνος με δώρο Bluetooth
Honda EV Outlier: Το μέλλον των μοτοσυκλετών μέσα από τα μάτια της Honda
Yamaha 2026: Η νέα εποχή ξεκινά – από τη WR125R μέχρι την XSR900 GP
Honda Forza 125 & 350 2026: Νέα εμφάνιση για τα πιο premium GT scooter της Honda
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.