Άλλωστε, όλα τα μοντέλα των μικρών κυβισμών, στα 125, 150, 200 και 250 κ.εκ., έχουν να επιτελέσουν ταυτόχρονα πολλές αποστολές. Αντίθετα με τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού, που μπορούν να είναι εξειδικευμένα και τους συγχωρεί κανείς κάποιες μικροαδυναμίες σε συγκεκριμένες αποστολές, τα μοτοσικλετάκια επωμίζονται πολλά βάρη. Αρχικά, πρέπει να είναι οικονομικά. Επιπλέον, οφείλουν να είναι κατάλληλα και για άπειρους αναβάτες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι πολύ ογκώδη ή ιδιότροπα, ώστε να δυσκολέψουν ή να τρομάξουν κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στους δύο τροχούς. Έπειτα, έρχεται το θέμα της πρακτικότητας. Ανεξαρτήτως από την κατηγορία στην οποία ανήκει, όλοι περιμένουν από ένα μοντέλο που προορίζεται σε συντριπτικό ποσοστό για την πόλη, να είναι πρακτικό και να μη δυσκολεύει τον αναβάτη του στις καθημερινές μετακινήσεις. Τέλος, υπάρχουν και κάποιες παράμετροι που πηγάζουν κυρίως από το target group των μοτοσικλετών αυτών. Με δεδομένο ότι απευθύνονται πρωτίστως στους νέους, τα μοντέλα αυτά πρέπει να είναι διασκεδαστικά, αλλά και φρέσκα στην αισθητική τους. Για το λόγο αυτό, σχεδόν κάθε χρόνο οι περισσότερες εταιρείες φροντίζουν να ανανεώνουν τα μικρού κυβισμού μοντέλα τους, έστω στον τομέα των χρωμάτων. Και, φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά έχω την εντύπωση, οι εταιρείες περιποιήθηκαν δεόντως τα μοτοσικλετάκια τους, αλλά παρουσίασαν και καινούργια, δίνοντας νέα πνοή σε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κατηγορίες. Παρακάτω, λοιπόν, θα δείτε τα νέα μοντέλα του 2011 που κυμαίνονται από τα 125 έως τα 250 κ.εκ., τα υπάρχοντα που βελτιώθηκαν σε διάφορους τομείς, αλλά και αυτά που ανανέωσαν απλά τη χρωματική τους γκάμα.
Ποιά Mega scooter φρενάρουν καλύτερα;
Γνήσια Ανταλλακτικά: Σιγουριά ή Υπερβολή;
Honda CRF300F 2026: Νέο αερόψυκτο μοντέλο , με μοχλικό και ψυγείο λαδιού
Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM: Με νέο κινητήρα και 50 μονάδες First Edition για Γερμανία
Suzuki GSX-8 GT: Ο νέος παίκτης στην τουριστική μεσαία κατηγορία;
Ποια συνήθεια των «κουτάκηδων» σε εκνευρίζει;
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
SYM Arctic Route 2025: Το SYM ADXTG 400 ξεκίνησε για τον Βόρειο Πόλο!
Η Can-Am κάνει focus στην Ευρώπη με νέο κατάστημα στη Γαλλία
Λεωφορεία-ραντάρ στους δρόμους: Έρχονται οι πρώτες κλήσεις εν κινήσει!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr