net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ποιες παραχωρήσεις θα κάνατε προκειμένου οι μοτοσικλέτες να γίνουν πιο προσιτές;

Μπορεί η κατάσταση στα οικονομικά να έχει ισορροπήσει κάπως, ωστόσο ο απόηχος της κρίσης είναι ακόμη ενεργός. Τα πλάνα για την αγορά της επόμενης μοτοσικλέτας μας ίσως να έχουν αναβληθεί, θα θυσιάζατε όμως κάτι από το μοντέλο της επιλογής σας, ώστε να γίνει πιο προσιτό οικονομικά και να το αγοράζατε…αύριο;

 
Είναι η εποχή που όλοι είμαστε σε επιφυλακή, περιμένοντας στις «διαδυκτιακές και έντυπες επάλξεις μας», τα νέα μοντέλα του 2011. Μπορεί πάλι να προσπαθούμε ανεπιτυχώς να συνέλθουμε από τον «έρωτα» μας για ένα μοντέλο που υπάρχει ήδη στη παραγωγή. Όπως και να έχει, ο καθένας από εμάς έχει κάνει τις επιλογές του και σχεδιάζει ή ονειρεύεται την απόκτηση της νέας του μοτοσικλέτας. Το κατά πόσο θα μπορέσει να επιτευχθεί η αγορά δεν έχει σημασία, αυτό που έχει σημασία είναι ότι η θέληση υπάρχει. Η αλήθεια είναι βέβαια πως το «μούδιασμα» στην αγορά εξακολουθεί να υφίσταται και οφείλεται τόσο σε αντικειμενικούς, όσο και σε…ψυχολογικούς λόγους, αφού ο κόσμος είναι διστακτικός ακόμη. Το γεγονός αυτό δεν παρατηρείται φυσικά μόνο στην Ελλάδα, είναι παγκόσμιας εμβέλειας και γνωστό (αλίμονο αν δεν ήταν!) στους κατασκευαστές. Αν λοιπόν οι κατασκευαστές αποφάσιζαν να προσφέρουν πιο προσιτές οικονομικά μοτοσικλέτες, ώστε να ξεπερασθεί αυτός ο σκόπελος, σε ποια στοιχεία ή ιδιότητες των μοντέλων θα δεχόσασταν να γίνουν εκπτώσεις και παραχωρήσεις; Θα σας πείραζε αν η ποιότητα κατασκευής έφθινε λίγο; Αν αντί του υπερ-πλήρη ψηφιακού πίνακα οργάνων είχατε αναλογικά κοντέρ; Αν η εξέλιξη «φρέναρε» λίγο;

 
  • paosk...

    Σ.Καζαντζίδης : εγώ πάντως έκανα παραχώρηση μόνο στο θέμα της τεχνολογίας πήρα μια old time classic kle 500,δεν έχει ABS,ψηφιακά όργανα,μοντέρνο στυλ και τέζα επιδόσεις,αλλά είναι ένα μοτο ακριβώς για την εποχή τη δύσκολη που περνάμε,οικονομικό στα σέρβις,με καλή κατανάλωση ,φτηνό κόστος απόκτησης,αξιόπιστο και με πολύ καλή συμπεριφορά γι μες την πόλη.

     
  • custo...

    Δεν χρειαζόμαστε τόσο τεχνολογία, τουλάχιστον για της ευρείας κατανάλωσης μοτοσικλέτες. Τι να τις κάνουμε τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όταν δεν μπορούμε να αλλάξουμε ούτε τα φθαρμένα ελαστικά της μοτοσικλέτας μας με αυτή την οικονομική κρίση. Εξοπλίζουν με χιλιάδες περιττές πληροφορίες τις μοτοσικλέτες για να κάνουν την "διαφορά" και χάνεται η ουσία. Ποιος ιδιοκτήτης μπορεί να βάλει χέρι σε σύγχρονη μοτοσικλέτα?...με φόβο θεού τις πλένουμε....

     
  • malli...

    Απ΄οτι φαινεται οι εταιρειες εμας τους μοτοοσυκλετιστες μας εχουν πιασει κοροιδα. Η μοτοσυκλετα σαν προιον ειναι υπερβολικα υπερτιμημενο οπως αντιστοιχα και ολα τα αξεσουαρ της, αλλα και ο εξοπολισμος του αναβατη.Γιαυτο καλον θα ειναι να γινουν και καποιες κινησεις απο τους αντιπροσωπους και οχι μονον και να βαλουν λιγο νερο στο κρασι τους.Οπως ευστοχα ειπε και ο προηγουμενος φιλος, δεν μπορει μια μεσαια on-off να κοστιζει οσο ενα αυτοκινητο. Ελεος

     
  • achri...

    oi mhxanes prepei na elissontai (leptes-kompses), na einai asfaleis (kammia paraxwrhsh), axiopistes (oxi fthina-pseytika antal/ka)k na exoun xarakthra! ftiaxte tetoies k kaneis de tha sas pei oxi! to na paragete to 1 montelo meta to allo kopies, opws ta kinhta..mono kako kanei sth viomhxania sas! amhn

     
  • ggrun...

    Οι ευκαιρίες στις μοτοσικλέτες έχουν εκλείψει εδώ και πολύ καιρό. Πλέον ζητάνε τα μαλλιοκέφαλα τους ακόμα και για commuters 125-250! Σίγουρα μερίδιο ευθύνης για αυτή τη κατάσταση έχουν οι κατασκευαστές, αλλά το μεγαλύτερο φτάιξιμο το ρίχνω στο ελληνικό κράτος, που μια ζωή και συστηματικά, σαμποτάρει τη μοτοσικλέτα! Τι πιο λογικό από το να δοθούν κίνητρα για να αγοράασει ο κόσμος μοτοσικλέτες; Τέσπα, ξέφυγα, δεν είναι αυτό ακριβώς το θέμα της ερώτησης :-) Μέχρι που να επικρατήσει μια λογική στις τιμές πάντως, εγώ μόνο από την αγορά μεταχειρισμένων θα επιλέγω μοτοσικλέτες.

     
  • templ...

    ΑΝ ΕΞΕΡΕΣΟΥΜΕ ΤΑ SUPER SPORT ΜΟΝΤΕΛΑ, ΜΕΡΙΚΑ MOTARD ΠΧ.(ΚΤΜ DUKE,APRILIA DORSODURO) KAI MEΡΙΚΑ ΚΑΛΑ SPORT TOURING ΟΠΩΣ ΤΟ GSXR 1300 HAYABUSSA,TA OΠΟΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΜΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΙΠΕΣ ΜΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΕΣ,ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.Η ΠΟΙΟ ΑΝΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ-ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ-ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΟΝ-ΟFF ΚΑΙ ΤΑ<> ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΥΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ!!!!!!!! ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΤΑ ΦΡΕΝΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΙΜΕΝΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο WR450 APO TO ΡΑΦΙ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΟΜΕΝΕΣ,ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ ΜΗΧΑΝΕΣ.

     
  • WR450...

    Συμφωνω με τον (gioka...) θα πρεπει να καταλαβουν οι εταιρειες οτι δεν θα παιζουμε μια ζωη το ρολο του θυματος! Αν βγαλουν μηχανακια με αναρτησεις και κινητηρες απο το ραφι και τα πλασαρουν ως καινουργια με αντιστοιχες τιμες, καλα θα ειναι να μεινουν στις αποθηκες τους! Ας εχουμε και εμεις επιτελους λιγη καταναλωτικη συνειδηση, μη τρωμε οτι μας πασαρουν, ελεος πια! Προς το παρον κραταω την 6 ετων μοτοσικλετα μου και οταν αποφασισουν πως θα πρεπει να ριξουν τις τιμες τους, τοτε θα αγορασω.

     
  • focha...

    Η εξέλιξη δεν μπορεί να φρενάρει αλλά να προχωράει μπροστά.Φυσικά από θέματα ασφάλειας δεν πρέπει να γίνει καμμία τσιγκουνιά.Αυτά που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι καλύτερος απο τον αναλογικό και γιατί ενα μεσαίου κυβισμού on-off κοστίζει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο.Γι αυτό,ευχαριστώ δέν θα πάρω.

     
  • Kakof...

    Πρόσφατα ένας φίλος πήρε το νέο παπί Crypton 110 της Yamaha και μου το έδωσε για βόλτα. Ήμουν περίεργος να δω από που έκοψαν οι Ιάπωνες 1000 ευρώ, σε σχέση με το 135. Εντάξει, δεν έχει μονό αμορτισέρ πίσω, ούτε δισκόφρενο στον πίσω τροχό. Και η τελική του είναι μικρή. Αλλά... κρατάει καλά, επιταχύνει όμορφα, και... στο τέλος της ημέρας, κάνει όσα θα περίμενες να κάνει ένα παπί! Νομίζω πως στις εποχές των παχιών αγελάδων είχαμε ξεφύγει λίγο, ώστε τα παπιά να φτάσουν να κοστίζουν σχεδόν 1.000.000 παλιές δραχμές. Αν είναι λοιπόν να γλιτώσω το 35% της αξίας από το παπί μου τον καιρό της κρίσης, χαλάλι η ελαφρώς χειρότερη ποιότητα, χαλάλι η μικρότερη τελική και χαλάλι το κάπως υποδεέστερο κράτημα με τα 2 αμορτισέρ.

     
  • gioka...

    Δεν θα δεχόμουν τίποτα απολύτως! Πολύ απλά, αν οι κατασκευαστές θέλουν να συνεχίζουν να έχουν τα ίδια και περισσότερα κέρδη όσο και προ κρίσης, από εμέν δεν θα τα πάρουν!

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ