Σε πρώτη φάση όπως είναι λογικό, ο ηλεκτρισμός θα εισχωρήσει στο πεδίο των scooter και των commuter μοτοσικλετών. Τα πλεονεκτήματα είναι αρκετά και πολύ σημαντικά για να τα αγνοήσει κανείς! Πρώτα από όλα η οικονομία. Ένα ηλεκτροκίνητο δίκυκλο, ακόμα και αν στοιχίζει περισσότερα, είναι σίγουρο πως θα αποσβέσει σε μήκος χρόνου το παραπάνω χρήματα που έχουν δοθεί για την αγορά του, μιας και το κόστος ανά διανυθέν χιλιόμετρο είναι σημαντικά μικρότερο σε αντιστοιχία με ένα δίκυκλο θερμικού κινητήρα. Η πολιτεία έχει ήδη θεσπίσει μέτρα που διευκολύνουν και ευνοούν την αγορά εναλλακτικών αυτοκινήτων και το πιθανότερο είναι να πράξει το ίδιο και για τις ηλεκτροκίνητες μοτοσικλέτες και scooter. Κατά δεύτερον, είναι και θέμα συνειδησιακό! Γιατί είναι ωραίο να ξέρεις ότι με την επιλογή σου συμβάλεις στη μείωση των ρύπων, χημικών και…ηχητικών.



Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Δίχως να θεωρώ τον εαυτό μου άνθρωπο που δεν διαθέτει οικολογική συνείδηση νομίζω πως δεν θα ήθελα αύριο μεθαύριο να οδηγώ ένα ηλεκτρικό Superbike. Άλλωστε η μοτοσικλέτα έχει να κάνει και με τον θόρυβο που παράγει ο κινητήρας (π.χ Ducati) της αλλά και με τους κραδασμούς λειτουργίας της (π.χ. Harley Davidson). >Φυσικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να έχω ένα ηλεκτρικό scooter ακόμα και αν η αυτονομία του δεν είναι αντίστοιχη με των σημερινών με κανονικό κινητήρα
Βασικότερο όλων (εκτός της...πράσινης μπαρούφας και των ροζ αποχαυνώσεων που μας σερβίρουν) είναι η τιμή αγοράς του δικύκλου καθώς επίσης και η τιμή του ρεύματος και μόνο. Τώρα με την βενζίνη στο 1,5 Ευρώ η ηλεκτροκίνηση φαντάζει σωτήρια. Επίσης βασικό: Πόσο στοιχίζει η αγορά καινούργιας μπαταρίας όταν αχρηστευτεί η παλιά;
Προσωπικά δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να οδηγήσω ηλεκτρικό δίκυκλο. Φυσικά δεν συγκρίνεται με τα κανονικά (προς το παρόν) άλλα για σκεφτείτε... 100km οικολογικά ως προς το περιβάλλον!!! Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε λίγο και το άμεσο μέλλον μας.
Με την οικονομική κρίση και τη βενζίνη να τραβάει την ανηφόρα, χωρίς να προβλέπεται να ανακοπεί αλλά να συνεχίζει συνεχώς να ακριβαίνει, σίγουρα ένα ηλεκτρικό σκούτεράκι ακούγεται ως η καλύτερη λύση, τουλάχιστον για την καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη.
Δεν θα είχα πρόβλημα να οδηγώ ηλεκτροκίνητη μοτοσικλέτα, αρκεί να λύσουν το πρόβλημα με την αυτονομία και την επαναφόρτιση. Γιατί αν είναι να πηγαίνεις μέχρι 100 χλμ. αποστάσεις και μετά να θες 4 ώρες για να γεμίσουν οι μπαταρίες και να γυρίσεις πίσω, ευχαριστώ, δεν θα πάρω! Και θέλουν ακόμα δρόμο πιστεύω για να συναγωνιστούν τις μεγάλες τετράχρονες μοτοσικλέτες σε θέματα επιδόσεων. Ωτσόσο αν ήταν για μετακίνηση μέσα στη πόλη, θα μου άρεσε να έχω ένα ηλεκτροκίνητο παπί - scooter.
Για την καθημερινή μετακίνηση ένα ηλεκτροκίνητο δίτροχο με τελική περίπου 100χλμ και αυτονομία κάτι παραπάνω από 100χλμ είναι παραπάνω από ικανοποιητικό, ιδίως αν αναλογιστεί κανείς ότι προσφέρει το σύνολο της ροπής του από τις μηδέν στροφές. Ο σημαντικότερος παράγοντας για την εξάπλωση τους μάλλον είναι η τιμή τους.