LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
KTM EXC γκάμα 2012
450 EXC
Διαβάστηκε από 105727 αναγνώστες
Πιο εύκολο από ποτέ
Τις καλύτερες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την παρουσίαση των νέων ΚΤΜ EXC. Οδηγική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου και νέα μοντέλα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Η δημοφιλέστερη enduro μοτοσικλέτα, το 450 EXC, δέχτηκε σημαντικές βελτιώσεις για φέτος. Το νέο πλαίσιο έδωσε άλλον αέρα στον τρόπο που οδηγείται η μοτοσικλέτα, με τους χειρισμούς και τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται πιο εύκολα από ποτέ! Χάρη στις πιο μαζεμένες διαστάσεις στο επάνω μέρος του πλαισίου, η θέση οδήγησης βελτιώθηκε σημαντικά. Τα μεγάλα νέα όμως, αφορούν στον κινητήρα. Δέχτηκε εκτενείς αλλαγές, με το συνολικό όφελος σε βάρος να φτάνει τα 2,5 κιλά σε σύγκριση με το περσινό μοντέλο! Νούμερο εντυπωσιακό, καθώς μείωσε το βάρος της μοτοσικλέτας κατά 2,9 κιλά σε σχέση με το μοντέλο 2011. Οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις του μοτέρ, επέτρεψαν στο κάτω μέρος του πλαισίου να είναι πιο μαζεμένο, με μεγαλύτερη απόσταση απ´ το έδαφος. Κύλινδρος και κεφαλή ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία με το περσινό με έναν εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες, όμως η εσωτερική σχεδίαση είναι εντελώς καινούρια. Έχει ένα κύκλωμα λίπανσης (το περσινό είχε δύο κυκλώματα), με καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στην ψύξη και θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Το πιστόνι έχει την ίδια διάμετρο, είναι όμως ελαφρύτερο επιφέροντας λιγότερους κραδασμούς. Ο τεντωτήρας του εκκεντροφόρου είναι μηχανικός αντί για υδραυλικός, με νέο οδηγό αλυσίδας. Το καρμπυρατέρ έδωσε τη θέση του στον ψεκασμό της Keihin και το αποτέλεσμα είναι πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η δύναμη περνάει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο έδαφος και το 450 EXC κάνει την οδήγηση απολαυστική και αποτελεσματική.
Στα φετινά μοντέλα, το PDS αμορτισέρ είναι τοποθετημένο σε πιο οριζόντια θέση και έχει μακρύτερο στέλεχος κατά 7mm. Τελείως διαφορετική είναι και η θέση όπου εδράζεται στο πλαίσιο.
Το ατσάλινο πλαίσιο στα τετράχρονα άλλαξε σχήμα με μικρότερους σωλήνες στο επάνω μέρος, και νέα σχεδίαση. Αποτέλεσμα είναι η καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση των μοτοσικλετών. Οι μικρότερες διαστάσεις κινητήρων των 450 & 500 EXC, επέτρεψαν την μεγαλύτερη απόσταση του πλαισίου απ´ το έδαφος.

 
 Η ανανεωμένη γενιά EXC της KTM δείχνει το δρόμο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
250 EXC-F
350 EXC-F
450 EXC
500 EXC
300 EXC
200 EXC
125 EXC
Στο Il Chioco με ειδική άδεια!
Τεχνικά χαρακτηριστικά


Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ