• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
KTM EXC γκάμα 2012
350 EXC-F
Διαβάστηκε από 35749 αναγνώστες
Απίστευτες δυνατότητες
Τις καλύτερες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την παρουσίαση των νέων ΚΤΜ EXC. Οδηγική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου και νέα μοντέλα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Το 1987, η ΚΤΜ έβγαλε στην παραγωγή το πρώτο τετράχρονο enduro 350 κυβικών. Φέτος, παρουσίασε το ολοκαίνουριο 350 EXC-F ταρακουνώντας γερά τον χωμάτινο κόσμο. Όπως ήταν αναμενόμενο, το 350 EXC-F έκλεψε την παράσταση. Με κινητήρα απ´ το Motocross μοντέλο SX-F, κομμένο και ραμμένο για τις απαιτήσεις του Enduro, με νέο πλαίσιο και με αίσθηση που θυμίζει έντονα το μικρότερο 250 EXC-F, είναι η μοτοσικλέτα που θα συζητηθεί περισσότερο φέτος.
Στην Ιταλία, ήταν η μοτοσικλέτα που δεν χόρταινα να οδηγώ. Ελαφριά αίσθηση που εύκολα παραπέμπει στο 250 EXC-F, και πολύ καλό στήσιμο. Σταθερό στα ανοιχτά κακοτράχαλα κομμάτια, και ευέλικτο στα κλειστά, αποτελεί τη χρυσή τομή για Enduro οδήγηση. Το μοτέρ είναι τόσο εύστροφο όσο χρειάζεται, ώστε να βρίσκει ο πίσω τροχός πάντα πρόσφυση και εκπλήσσει με την ελαστικότητα και την καθαρή λειτουργία του. Ανταποκρίνεται άψογα, τόσο σε χειρισμούς ακριβείας για το σκαρφάλωμα κάποιας δύσκολης ανηφόρας, όσο και στο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Δεν είναι όμως μόνο το μοτέρ που εντυπωσιάζει, αλλά ολόκληρη η μοτοσικλέτα καθώς το πακέτο πλαίσιο-αναρτήσεις έχει "δέσει" ιδανικά δίνοντας απίστευτη αίσθηση στο 350 EXC-F.
Τις καλύτερες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την παρουσίαση των νέων ΚΤΜ EXC. Οδηγική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου και νέα μοντέλα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Ο κινητήρας του 350 EXC-F: Διαμάντι!
Προέρχεται απ´ το motocross SX-F και είναι εξελιγμένος καθαρά για Enduro χρήση. Έχει χαμηλότερη συμπίεση (12,3 από 13,5), δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, τέσσερις βαλβίδες τιτανίου και ψεκασμό της Keihin στην τροφοδοσία. Ανεβάζει μέχρι τις 12.000 rpm, ενώ σύμφωνα με την ΚΤΜ αποδίδει πάνω από 45 άλογα. Οι διαστάσεις του είναι ιδιαίτερα μαζεμένες, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 28,5 κιλά, μόλις 1,5 κιλό βαρύτερο απ´ του 250 EXC-F! Ο στρόφαλος είναι βαρύτερος απ´ τον αντίστοιχο του 350 SX-F, για πιο ομαλή λειτουργία. Για τον ίδιο λόγο, οι δύο εκκεντροφόροι έχουν ήπια σχεδίαση συγκριτικά με του SX-F, ώστε η δύναμη να έρχεται πιο γραμμικά. Το σύστημα λίπανσης έχει ένα κύκλωμα και χρησιμοποιεί δύο τρόμπες λαδιού. Εκτός απ´ τα μηχανικά μέρη, ψύχει το σύστημα ανάφλεξης καθώς και τον συμπλέκτη. Ο συμπλέκτης, είναι νέας σχεδίασης (όπως και για όλη την γκάμα των EXC) με μικρότερες διαστάσεις, μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα. Τέλος, το σύστημα ψύξης προέρχεται απ´ τα Motocross μοντέλα, έχει καλύτερη ροή και διατηρεί περίπου τρεις βαθμούς χαμηλότερα τη θερμοκρασία του κινητήρα.

 
 Η ανανεωμένη γενιά EXC της KTM δείχνει το δρόμο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
250 EXC-F
350 EXC-F
450 EXC
500 EXC
300 EXC
200 EXC
125 EXC
Στο Il Chioco με ειδική άδεια!
Τεχνικά χαρακτηριστικά