• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
KTM EXC γκάμα 2012
250 EXC-F
Διαβάστηκε από 35722 αναγνώστες
Στην καλύτερη φάση του
Το μικρότερο από τα τετράχρονα της ΚΤΜ ήταν πέρσι, το πιο δυνατό της κατηγορίας του. Φέτος, απέκτησε σύστημα ψεκασμού της Keihin, κάτι που του χάρισε άψογη λειτουργία ασχέτως υψομέτρου ή υγρασίας. Η κεφαλή με τους δύο εκκεντροφόρους δέχτηκε τις περιποιήσεις του R&D και χάρη στην κατά 10% καλύτερη ροή καυσίμου, η απόδοση του κινητήρα βελτιώθηκε κι άλλο.
Στην πανέμορφη διαδρομή που είχε στήσει η ΚΤΜ, ο ρυθμός οδήγησης με το 250 EXC-F ήταν κάτι παραπάνω από σβέλτος, καθώς ο χειρισμός της μοτοσικλέτας είναι πολύ εύκολος, σου εμπνέει εμπιστοσύνη και μαζεύεις χιλιόμετρα άμεσα. Το 250 EXC-F κρατάει τη φόρα του, και παραμένει σταθερότατο, με τις αναρτήσεις του να λειτουργούν εντυπωσιακά καλά. Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη και βολεύεσαι εύκολα στη μοτοσικλέτα. Είναι ελαφρύ, έχει διάρκεια στο γκάζι και όπως δείχνουν τα πράγματα θα διεκδικήσει για ακόμα μια χρονιά τον τίτλο του πιο δυνατού τετράχρονου 250 στην κατηγορία!
Τις καλύτερες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την παρουσίαση των νέων ΚΤΜ EXC. Οδηγική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου και νέα μοντέλα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Τις καλύτερες εντυπώσεις αποκομίσαμε από την παρουσίαση των νέων ΚΤΜ EXC. Οδηγική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου και νέα μοντέλα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Η διαδρομή όπου έγινε η δοκιμή, είχε εναλλακτική εύκολη ή δύσκολη διαδρομή. Η δύσκολη ήταν πραγματικά απαιτητική!
Εμφανής η διαφορά της καινούριας μπιέλας (δεξιά) σε σχέση με την περσινή. Λιγότερο υλικό αλλά μεγαλύτερη αντοχή καθώς είναι καλύτερης ποιότητας. Κατασκευάζεται από την Pankl, μια εταιρεία που κατασκευάζει μπιέλες κυρίως για οχήματα Dragster

 
 Η ανανεωμένη γενιά EXC της KTM δείχνει το δρόμο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
250 EXC-F
350 EXC-F
450 EXC
500 EXC
300 EXC
200 EXC
125 EXC
Στο Il Chioco με ειδική άδεια!
Τεχνικά χαρακτηριστικά