net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Honda Crossrunner
Αισθητική
Διαβάστηκε από 45194 αναγνώστες
Ιδιαίτερη σχεδίαση
Αρχές Απριλίου βρεθήκαμε στη Μαγιόρκα για να δοκιμάσουμε για πρώτη φορά το Honda Crossrunner. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα VFR 800, με διαφορετικά πλαστικά, πιο όρθιο τιμόνι και ολοκαίνουργια εμφάνιση. Φιλικό όπως αρμόζει σε ένα Honda, με ξεχωριστό design και με το γνωστό V4 του VFR, τώρα ακόμα πιο γεμάτο στις μεσαίες στροφές.
Και αυτή η παράγραφος θα ξεκινήσει με το marketing. Για το Crossrunner, η έρευνα του συγκεκριμένου τμήματος της Honda έβγαλε το συμπέρασμα ότι αρκετοί αγοραστές adventure μοτοσικλετών αποθαρρύνονται από τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, από την ψηλή σέλα και από τα ελαστικά διπλής χρήσης. Έτσι, ενώ η Honda ήθελε μια μοτοσικλέτα που να πατάει σε δύο κατηγορίες, στα γυμνά και στα adventure -εξ ου και το συνθετικό cross στο όνομα- τελικά αποφάσισε να ποντάρει περισσότερο στην άσφαλτο και λιγότερο στο χώμα. Συγκεκριμένα, στο χώμα θα διαβείτε μόνο ιδιαίτερα καλούς χωματόδρομους, και μέχρι εκεί. Πήρε, λοιπόν, η Honda το VFR 800 και δούλεψε πάνω του, ώστε να το βελτιώσει για τη νέα του αποστολή, χωρίς όμως να αλλάξει τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. ­Είναι όμως το Crossrunner ένα γυμνό VFR; Και ναι, και όχι. Η βάση της μοτοσικλέτας ναι, είναι το VFR 800. Ο κινητήρας, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, τα φρένα, φωνάζουν VFR. Αυτό σημαίνει αυτόματα δύο πράγματα. Ναι, πρόκειται για μοτοσικλέτα που δεν έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Ωστόσο, μιας και μιλάμε για τη Honda, αυτή η μεταφορά από την πρώτη στη δεύτερη μοτοσικλέτα έχει γίνει τόσο έξυπνα που, αν την δεις για πρώτη φορά, παίρνεις όρκο πως 90% πρόκειται για ολοκαίνουργιο μοντέλο. Ρωτάτε για ποιότητα κατασκευής; Χρειάζεται; Παίρνει άριστα παντού. Μόνο στα πλαστικά της βάσης των οργάνων είχαμε μικρά παράπονα για την εφαρμογή τους, αλλά οι άνθρωποι της Honda έσπευσαν να ξεκαθαρίσουν ότι πρόκειται για ατέλεια της προπαραγωγής, που δεν θα υφίσταται στα μοντέλα που θα καταλήξουν στα μαγαζιά. Η αισθητική του Crossrunner μπορεί στην αρχή να σου θυμίζει λίγο Varadero από συγκεκριμένες γωνίες, όσο όμως το εξετάζεις από πιο κοντά, ανακαλύπτεις ότι οι δύο μοτοσικλέτες δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο διαφορετικές. Το Crossrunner διαφοροποιείται έντονα από το Varadero στο πιο λιτό του σουλούπι, την πιο επιθετική, χαμηλωμένη στάση των πλαστικών εμπρός, από το μικρό «ράμφος» του, τη μικρότερη ζελατίνα, το τελικό της εξάτμισης που βρίσκεται χαμηλά, την πολύ πιο λεπτή ουρά, το πλαίσιο, κ.λπ.

 
 Με ξεχωριστή ευκολία­
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Έξτρα εργοστασιακά αξεσουάρ
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Τιμή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ