• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το άστρο της αυγής
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 22579 αναγνώστες
Μαθαίνοντας με custom
Το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο του Daystar το καθιστούν αρκετά σταθερό, ενώ και το κόψιμο του τιμονιού και οι ικανότητές του υπό κλίση δεν επιτρέπουν στην ευελιξία να βγει από το παιχνίδι. Βέβαια, δε μιλάμε για ένα μικροκαμωμένο μοτοσικλετάκι, ωστόσο, το custom της Daelim θα τα καταφέρει καλά και μέσα στην κίνηση. Τα 154 κιλά του θα βρουν διέξοδο μέσα στην κίνηση, αρκεί ο οδηγός του να έχει κατά νου ότι οδηγεί μια μοτοσικλέτα μήκους 2.240 χιλιοστών. Ο κινητήρας του θα ικανοποιήσει από χαμηλά, ωστόσο, το γεγονός ότι οι πέντε σχέσεις είναι σχετικά κοντές, σημαίνει ότι η αλλαγή τους θα πρέπει να γίνεται συχνά. Από την άλλη, η νευρικότητα και οι απότομες εκκινήσεις δεν ανήκουν στο χαρακτήρα του Daystar. Παρά το γεγονός ότι οι τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής βρίσκονται στα στάνταρ της κατηγορίας, η λειτουργία του είναι χαλαρή και δεν έχει ξεσπάσματα. Το Daystar, λοιπόν, θα κινηθεί σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς, ωστόσο, δεν πρόκειται να ζητήσει παραχωρήσεις. Θα βρει το γκάζι που χρειάζεται στην προσπέραση και θα παραμείνει σταθερό, ακόμη και υπό κλίση, χωρίς να τρομάξει τον αναβάτη. Το σοβαρότερο πρόβλημα, πάντως, που θα αντιμετωπίσει μέσα στην πόλη είναι το γεγονός ότι οι καθρέφτες του βρίσκονται αρκετά έξω και θα βρουν σε αυτούς των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων στην κίνηση. Έξω από την πόλη, οι ταχύτητες δεν πρόκειται να ξεπεράσουν τα 120 χλμ./ώρα, καθώς το στροφόμετρο θα ειδοποιήσει τον αναβάτη ότι έχει “μπει στα κόκκινα”. Τα μικρά ταξιδάκια εκτός τειχών θα γίνουν με αυτή την ταχύτητα, αφού, ούτως ή άλλως, το Daystar δεν προστατεύει από τον αέρα σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Σε σφιχτό δίκτυο, τέλος, οι αναρτήσεις δεν πρόκειται να παραπονεθούν, παρά μόνο όταν φτάσουν κοντά στο όριό τους. Αυτό σημαίνει ότι το Daystar θα βρεθεί εύκολα υπό κλίση, ενώ, όσο δεν πιέζεται, θα τα καταφέρει και στις συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης.

 
 Daelim VL 125i Daystar
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Άνεση
Εργονομία
Κινητήρας
Αισθητική
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα