LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το άστρο της αυγής
Άνεση
Διαβάστηκε από 72111 αναγνώστες
Και τώρα, αράζουμε…
Όπως σε κάθε σωστό custom, η θέση οδήγησης τοποθετεί προς τα πίσω το σώμα του οδηγού. Ο κορμός γέρνει ελαφριά προς τα πίσω, τα πόδια ανασηκώνονται πάνω στα πατάκια και τα χέρια βρίσκονται σε σχετικά μεγάλο ύψος, λόγω του μάκρους και του ύψους του τιμονιού. Το αφρώδες της σέλας είναι μέτριας σκληρότητας, ενώ η θέση του σώματος δεν πρόκειται να εξαναγκαστεί σε αφύσικες γωνίες, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να νιώσει άνετα και να μην κουραστεί εύκολα, ακόμη κι αν δεν έχει προηγούμενη εμπειρία στη σέλα ενός custom. Άνετα θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, ωστόσο, ίσως κουραστεί νωρίτερα στο κομμάτι σέλας που του αναλογεί, καθώς είναι στενότερο στο πίσω μέρος.

 
 Daelim VL 125i Daystar
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Άνεση
Εργονομία
Κινητήρας
Αισθητική
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ