Δεν πρέπει να υπάρχει αναβάτης που να μην έχει “κολλήσει” με τη σχεδίαση μιας γυμνής μοτοσικλέτας κάποια στιγμή στη ζωή του ή να μην έχει βρεθεί στη σέλα ενός τέτοιου μοντέλου. Τα naked εξακολουθούν να μας ασκούν τη δική τους γοητεία με τα εκτεθειμένα μηχανικά μέρη να είναι εκείνα που καθορίζουν τελικά τη μορφή τους αλλά και το πόσο δυνατά θα χτυπήσει η καρδιά μας για αυτά! Για αυτό άλλωστε και οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν στη γκάμα τους τουλάχιστον ένα γυμνό μοντέλο για τουλάχιστον μία υποκατηγορία. Μοτοσικλετάκι για τον αρχάριο, commuter μικρού ή μεσαίου κυβισμού, modern classic, supersport χωρίς φέρινγκ. Για να τα καλύψουμε όλα θα μπορούσαμε να τα ονομάσουμε και standard μοντέλα, όπως αποκαλούν οι αγγλόφωνοι όλες τις street μοτοσικλέτες χωρίς φέρινγκ.
Πέρα από την έλλειψη φέρινγκ, αυτό που τα
διαχωρίζει από street άλλου τύπου είναι η όρθια ή σχετικά όρθια θέση οδήγησης που τα κάνει
πιο άνετα για καθημερινή χρήση και σε συνδυασμό με το μικρό συνήθως πλάτος διευρύνει
σημαντικά το πεδίο χρήσης τους. Οι γυμνές μοτοσικλέτες είναι παράλληλα και πιο
προσιτές σε σχέση με την αντίστοιχη ντυμένη έκδοσή τους (αν υπάρχει) και αυτό
δίνει άλλο ένα λόγο στους αναβάτες για να τα αγαπήσουν. Ειδικά τα μοντέλα που
ακολουθούν στις επόμενες σελίδες τα επιλέξαμε προσεκτικά με στόχο η μέγιστη
τιμή τους να μην ξεπερνά τα 9.000 ευρώ. Τελικά καταλήξαμε σε έναν αρκετά μεγάλο
αριθμό μοτοσικλετών που θα ικανοποιήσουν αναβάτες με πολύ διαφορετικές προτιμήσεις
μεταξύ τους: από εκείνους που μπαίνουν τώρα στον κόσμο της μοτοσικλέτας ή
γενικότερα του δίτροχου μέχρι εκείνους που έχουν κατασταλάξει δίνοντας
μεγαλύτερο βάρος στις επιδόσεις ή την συμπεριφορά. Σε όποια κατηγορία και αν
ανήκετε από τις παραπάνω μάλλον θα βρείτε μια γυμνή μοτοσικλέτα που θα σας
κάνει κλικ στις προτάσεις που ακολουθούν με την ξεχωριστή σχεδίαση και την
προσιτή τους τιμή να παίζουν το δικό τους ρόλο.
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με ανανεωμένη σχεδίαση & εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr