+:Χώροι, ποιότητα, σχεδίαση, φρένα
Yamaha
X-MAX
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
395 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
83x73 |
Συμπίεση
(:1) |
10,6 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
31/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
3,45/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,1 |
Βάρος
(kg, πλήρες) |
211 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
174 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο
αμορτισέρ |
Διαδρομή |
110 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ,
267 χλστ. 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
267 χλστ. διπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
Michelin City Grip
120/70-15" |
Ελαστικό Π |
Michelin City Grip
150/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.190 |
Πλάτος (χλστ.) |
780 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.565 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
O |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJmotor COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Kawasaki Z1100 SE: Δεν θα έχουμε νέο ZRX, αλλά η επιστροφή είναι γεγονός για το 2026
Triumph 2026: Νέα χρώματα φωτιά για Tiger, Street Triple και Rocket 3 Storm
KTM 390 Adventure X + R: Με Cornering ABS, TC και MTC μόνο «Entry level» δεν τα λες
Ceramic Set DETURNER από την Bee Moto Detail
Κλειδαριά ABUS Detecto 7000RS1
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC126 για SYM Citycom 300S
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr