LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

(26/12/2025)
Το χαρακτηριστικό που έκανε αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό τόσο το κλασσικό DR-Z 400 (E, S, SM) όσο και το ανανεωμένο μοντέλο είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα παντός καιρού που πέραν των τα
5 Φωτογραφίες »

Το χαρακτηριστικό που έκανε αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό τόσο το κλασσικό DR-Z 400 (E, S, SM) όσο και το ανανεωμένο μοντέλο είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα παντός καιρού που πέραν των ταξιδιωτικών περιορισμών που θα θέσει ο αναβάτης λόγω αυτονομίας, πεντάταχυτου κιβωτίου, ανεμοκάλυψης, μπορεί να κάνει τα πάντα καλά.

Το χαρακτηριστικό που έκανε αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό τόσο το κλασσικό DR-Z 400 (E, S, SM) όσο και το ανανεωμένο μοντέλο είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα παντός καιρού που πέραν των ταξιδιωτικών περιορισμών που θα θέσει ο αναβάτης λόγω αυτονομίας, πεντάταχυτου κιβωτίου, ανεμοκάλυψης, μπορεί να κάνει τα πάντα καλά. Είναι ένα διασκεδαστικό δίκυκλο, το οποίο θα σε συνοδεύσει και στη καθημερινότητα σου ως commuter, ενώ είναι παράλληλα και στημένο από το εργοστάσιο απευθείας, χωρίς περαιτέρω προσθήκες και αναβαθμίσεις, για να μπει χώμα – είτε πρόκειται να κάνεις πιο σκληρή εντουράδα είτε απλά να διασχίσεις ένα χωματόδρομο πριν πας στο σπίτι σου μετά τη δουλειά. Το κόψιμο του τιμονιού του θα σου επιτρέψει να ξεγλιστρήσεις από την κίνηση  ακόμη και εκεί που αρχικά μπορεί να νομίζεις πως δεν μπορείς, ενώ η τοποθέτηση του ψηλά σε αφήνει οριακά να περνάς πάνω από τους καθρέπτες των SUV, άρα οδηγείς με σταθερή ταχύτητα χωρίς νευρόσπαστα φρένα και  συχνές μικρές εναλλαγές κατεύθυνσης. Ο κινητήρας δε, λειτουργεί ζωηρά, δεν βαριέσαι ποτέ να ανοιγοκλείνεις το γκάζι και να οδηγείς με πιο «επιθετική» διάθεση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και 7δ. για τα 100 χλμ. / ώρα. Εντυπωσιακό είναι επίσης, πως καμία σχέση του δεν θα σε κρεμάσει. Όλες «ακούνε» και ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθείς άνετα, καθώς πιάνει με ευκολία τα πρώτα 120 χιλιόμετρα, με την τελική του να κυμαίνεται κοντά στα 140-150 χλμ. / ώρα, την οποία θα δεις μετά από αρκετά μέτρα. Αυτό που παρατηρήσαμε, είναι πως στις πρώτες μας εξορμήσεις μαζί του, προσπαθήσαμε να βρούμε την 6η σχέση στο κιβώτιο, κυρίως από συνήθεια και όχι τόσο επειδή το χρειάζεται. Στους επαρχιακούς και στο χώμα – δεν θα χορτάσεις να το οδηγείς, με την είσοδο στις στροφές να είναι βουτυρένιες και αβίαστες κρατώντας γραμμή και παρέχοντας σου σιγουριά για την κάθε εναλλαγή κατεύθυνσης που πραγματοποιείς. Στα off-road κομμάτια που επισκεφτήκαμε, καταλάβαμε τι μπορεί να κάνει η χωμάτινη εκδοχή του DR-Z. Χωρίς υπερβολή, είναι ίσως το ιδανικό dual sport για να ξεκινήσει κάποιος νέος και άπειρος οδηγός να οδηγεί στο χώμα και αντίστοιχα ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα προσφέρει πολλά χαμόγελα και στους πιο έμπειρους, ταγμένους και σκληροτράχηλους αναβάτες. Ένα χαρακτηριστικό που μας έλειψε μόνο είναι οι χούφτες, που ναι μεν παρέχονται ως αξεσουάρ από την Suzuki, ωστόσο σε μια μοτοσυκλέτα που έχει ως προσανατολισμό το χώμα, θα έπρεπε να είναι στάνταρ.


Ο κινητήρας δε, λειτουργεί ζωηρά, δεν βαριέσαι ποτέ να ανοιγοκλείνεις το γκάζι και να οδηγείς με πιο «επιθετική» διάθεση.

Ο κινητήρας δε, λειτουργεί ζωηρά, δεν βαριέσαι ποτέ να ανοιγοκλείνεις το γκάζι και να οδηγείς με πιο «επιθετική» διάθεση.

 

Σελίδα 1Suzuki DR-Z 4S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά