Ο κινητήρας του νέου Suzuki DR-Z 4S αποτελεί μια βαθιά ανανεωμένη εκδοχή του μονοκύλινδρου των DR-Z 400, διατηρώντας την ίδια αρχιτεκτονική αλλά ενσωματώνοντας σχεδόν σε κάθε σημείο ουσιαστικές και πιο σύγχρονες αλλαγές.
Ο κινητήρας του νέου Suzuki DR-Z 4S αποτελεί μια βαθιά ανανεωμένη εκδοχή του μονοκύλινδρου των DR-Z 400, διατηρώντας την ίδια αρχιτεκτονική αλλά ενσωματώνοντας σχεδόν σε κάθε σημείο ουσιαστικές και πιο σύγχρονες αλλαγές. Η βασικότερη διαφορά είναι πως από το καρμπιρατέρ του προκατόχου, το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και ride-by-wire, κάτι που μεταμορφώνει την αίσθηση του γκαζιού, την ροή καυσίμου και την ακρίβεια στην απόκριση. Εσωτερικά, οι αλλαγές είναι εξίσου εκτεταμένες, καθώς υπάρχει νέο έμβολο, διαφορετική γεωμετρία κεφαλής, διπλό μπουζί ιριδίου. Ο λόγος συμπίεσης έχει προσαρμοστεί ελαφρά, από 11,3:1 στα DR-Z 400 σε περίπου 11,1:1 στο νέο DR-Z S4 με αποτέλεσμα να βγάζει 38 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ ο κινητήρας συμμορφώνεται πλέον με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+. Στο κομμάτι της μετάδοσης η Suzuki διατήρησε το πεντατάχυτο κιβώτιο – απόφαση που σίγουρα ξένισε πολλούς όσους περίμεναν και μια 6η σχέση- αλλά εισήγαγε συμπλέκτη τύπου assist & slipper. Οι σχέσεις έχουν μακρύνει ελαφρώς, προσφέροντας πιο ήρεμη συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο, ενώ ο κινητήρας λειτουργεί σπιρτόζικα στις χαμηλομεσαίες. Όσον αφορά την κατανάλωση του, κυμαίνεται χαμηλά και συγκεκριμένα σε μικτή χρήση πέτυχε τιμή 3,8λ./100 χλμ., ενώ σε ταξίδι θα αυξηθεί λίγο στα 4λ./100χλμ.