LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση – Εργονομία

(26/12/2025)
Η σέλα του έχει ικανοποιητικό αφρώδες για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά όντας ένα dual sport με καταβολές αγωνιστικού/πολιτικού enduro, είναι δεδομένο πως μετά από μια-μιάμιση ώρα οδήγησης θα χρεια
5 Φωτογραφίες »

Η σέλα του έχει ικανοποιητικό αφρώδες για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά όντας ένα dual sport με καταβολές αγωνιστικού/πολιτικού enduro, είναι δεδομένο πως μετά από μια-μιάμιση ώρα οδήγησης θα χρειαστείς ένα μικρό διάλλειμα.

Η σέλα του έχει ικανοποιητικό αφρώδες για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά όντας ένα dual sport με καταβολές αγωνιστικού/πολιτικού enduro, είναι δεδομένο πως μετά από μια-μιάμιση ώρα οδήγησης θα χρειαστείς ένα μικρό διάλλειμα. Επίσης τα 920 χιλιοστά ύψος σέλας, ίσως είναι δυσπρόσιτα σε  μεσαίου αναστήματος αναβάτες, ωστόσο από 1.75 έως 1.80 θα ακουμπάς τις μύτες του ποδιού ή και παραπάνω, χάρις της σιλουέτας της σέλας.  Από εκεί και πέρα, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα σωστά, και βάζουν τον αναβάτη σε όρθια και φυσική στάση οδήγησης, όπου σε συνδυασμό με το τιμόνι κάθεσαι αβίαστα. Ωστόσο σε όρθια θέση οδήγησης αν είσαι από 1.78 και πάνω ίσως χρειαστείς καβαλέτα για να έρθει λίγο πιο ψηλά το τιμόνι. Η LCD οθόνη του παρέχει όλες τις πληροφορίες ευδιάκριτα και άμεσα, ενώ σε σχέση με τον προκάτοχο του έχει πλέον και ένδειξη για την στάθμη καυσίμου. Διαθέτει επίσης 3 χαρτογραφήσεις (Α,Β,C) με την διαφορά να είναι αισθητή στην απόκριση του κινητήρα, ενώ και 3 επίπεδα traction control με το mode Gravel να λειτουργεί εξαιρετικά σε συνθήκες χωμάτινης οδήγησης, εφόσον σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτή, επιτρέποντας το ιδανικό ποσοστό ολίσθησης του πίσω τροχού. Εννοείται τόσο το ABS όσο και το TCS μπορούν να απενεργοποιηθούν πλήρως, ακόμη και αν βρίσκεσαι σε κίνηση. Δύο πράγματα που θα θέλαμε να δούμε στο μέλλον, είναι στροφόμετρο και τάπα βενζίνης που να μην χρειάζεται να την παίρνεις στο χέρι, καθώς η διαδικασία γίνεται κουραστική όταν πας στο πλησιέστερο βενζινάδικο για ανεφοδιασμό και ήταν κάτι που ακόμη και στο παλιότερο μοντέλο θεωρούνταν παρωχημένο.


 Διαθέτει επίσης 3 χαρτογραφήσεις (Α,Β,C) με την διαφορά να είναι αισθητή στην απόκριση του κινητήρα, ενώ και 3 επίπεδα traction control με το mode Gravel να λειτουργεί εξαιρετικά σε συνθήκες χωμάτινης οδήγησης, εφόσον σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτή, επιτρέποντας το ιδανικό ποσοστό ολίσθησης του πίσω τροχού.

Διαθέτει επίσης 3 χαρτογραφήσεις (Α,Β,C) με την διαφορά να είναι αισθητή στην απόκριση του κινητήρα, ενώ και 3 επίπεδα traction control με το mode Gravel να λειτουργεί εξαιρετικά σε συνθήκες χωμάτινης οδήγησης, εφόσον σχεδιάστηκε με γνώμονα αυτή, επιτρέποντας το ιδανικό ποσοστό ολίσθησης του πίσω τροχού.

 

Σελίδα 1Suzuki DR-Z 4S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά