Suzuki DR-Z 4S - Test

Το χαρακτηριστικό που έκανε αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό τόσο το κλασσικό DR-Z 400 (E, S, SM) όσο και το ανανεωμένο μοντέλο είναι πως πρόκειται

Το χαρακτηριστικό που έκανε αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό τόσο το κλασσικό DR-Z 400 (E, S, SM) όσο και το ανανεωμένο μοντέλο είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα παντός καιρού που πέραν των ταξιδιωτικών περιορισμών που θα θέσει ο αναβάτης λόγω αυτονομίας, πεντάταχυτου κιβωτίου, ανεμοκάλυψης, μπορεί να κάνει τα πάντα καλά.

Ο κινητήρας δε, λειτουργεί ζωηρά, δεν βαριέσαι ποτέ να ανοιγοκλείνεις το γκάζι και να οδηγείς με πιο «επιθετική» διάθεση.

Ο κινητήρας δε, λειτουργεί ζωηρά, δεν βαριέσαι ποτέ να ανοιγοκλείνεις το γκάζι και να οδηγείς με πιο «επιθετική» διάθεση.

ύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και 7δ. για τα 100 χλμ. / ώρα.

ύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και 7δ. για τα 100 χλμ. / ώρα.