Γιατί το ηλεκτρικό scooter είναι σήμερα το ιδανικό όχημα πόλης;

Είναι τα ηλεκτρικά scooter τελικά ιδανικά για την πόλη; - Δείτε τι συμβαίνει
Λιγότερο μηνιαίο κόστος μετακίνησης σε σχέση με τα θερμικά.
Έχουν τα θετικά της μοτοσυκλέτας όσο αφορά την αστική μετακίνηση.
Περιφερειακά αναλώσιμα σχεδόν ίδια με ένα θερμικό scooter.
Όσο και αν ανέβει το ρεύμα πάντα θα είναι πιο φθηνό από την βενζίνη.
Λιγότερο μηνιαίο κόστος μετακίνησης σε σχέση με τα θερμικά
Όταν μιλάμε για την ανάγκη της καθημερινής μετακίνησης μέσα στην πόλη, τα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα πολύ δύσκολα δε θα μπουν πλέον στη συζήτηση. Όλο και περισσότερος κόσμος σκέφτεται να κάνει τη στροφή στο ηλεκτρικό, συγκρίνοντας τα κόστη συντήρησης με τους κλασικούς βενζινοκίνητους κινητήρες. Ένα σημείο που περνάει απΆ το μυαλό όλων μας; Το βενζινάδικο φυσικά. Ένα βασικό έξοδο που συνυπολογίζεται απ όλους μας στο μηνιαίο προϋπολογισμό και προκειμένου να μην «πέσουμε έξω» τα τελευταία χρόνια, έχουμε μετατραπεί σε γεωπολιτικούς αναλυτές..Η ηλεκτροκίνηση έρχεται να πατήσει ακριβώς σε αυτή την παγκόσμια ενεργειακή διαμάχη, και να βγάλει τους αναβάτες από τη συγκεκριμένη τουλάχιστον ανησυχία.
Έχουν τα θετικά της μοτοσυκλέτας όσο αφορά την αστική μετακίνηση
Μιλώντας για ηλεκτροκίνηση ωστόσο, θα υπέθετε κάποιος που διαβάζει αυτό το άρθρο πως εννοούμε και τα αυτοκίνητα. Εμείς θα απαντούσαμε πως, σαφώς κατατάσσονται στο κεφάλαιο της ηλεκτροκίνησης, σίγουρα όμως δεν μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε εδώ που κάνουμε λόγο για την οικονομία χρόνου στην καθημερινότητα. Το ηλεκτρικό scooter πέρα από το ζήτημα των στάσεων σε βενζινάδικο που θίξαμε παραπάνω, φέρει και τις πιο παραδοσιακές «χάρες» της μετακίνησης με δίκυκλο, τη γρήγορη μετάβαση δηλαδή από φανάρι σε φανάρι και τη συνολική οικονομία χρόνου στην καθημερινή μετακίνηση.
Περιφερειακά αναλώσιμα σχεδόν ίδια με ένα θερμικό scooter
Το κόστος συντήρησης λοιπόν μπορεί να είναι χαμηλό, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι μηδενικό. Κάποια βασικά έξοδα είναι ίδια με ένα σκούτερ, όπως τα ελαστικά ή τα τακάκια. Εξακολουθούμε ωστόσο να μιλάμε για κόστη που θα πρέπει να πληρωθούν μετά από αρκετά χιλιόμετρα και σε καμιά περίπτωση δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα ενός αυτοκινήτου. Το υψηλότερο κόστος που θα κληθεί ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού scooter να πληρώσει, είναι αυτό της μπαταρίας, όταν εκείνη φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής της , μετά από τουλάχιστον τρία με πέντε χρόνια λειτουργίας. Συνεπώς στην καθημερινή χρήση, αυτό που πρακτικά πληρώνει ο χρήστης, είναι το ρεύμα για τη φόρτιση.
Όσο και αν ανέβει το ρεύμα πάντα θα είναι πιο φθηνό από την βενζίνη
Η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται φυσικά σε όλους τους οδηγούς, αλλά αυτοί που έχουν να κερδίσουν τα περισσότερα είναι αυτοί που μετακινούνται καθημερινά και «γράφουν» χιλιόμετρα στην κίνηση της πόλης. Τα έξοδα σε αυτή την περίπτωση κινούνται στα υψηλότερα επίπεδα για τον οδηγό, συνεπώς έχει να κερδίσει πολλά από τη συντήρηση ενός οχήματος που σε καθημερινή βάση, θα πρέπει απλά να έχει στο μυαλό του να βάλει άλλο ένα καλώδιο στην πρίζα πρωτού κοιμηθεί. Χωρίς να παραβλέπουμε ότι βρισκόμαστε σε περίοδο που ο λογαριασμός του ρεύματος κάθε μήνα «ξεφεύγει», αν αθροίσουμε τα συνολικά κόστη ένα ηλεκτρικό σκούτερ θα βρίσκεται αρκετά χαμηλά στην κατάταξη.

.jpg)

