• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Yamaha Tracer 7: Τουρισμός με CP2 κινητήρα

Yamaha Tracer 7: Τουρισμός με CP2 κινητήρα

Το Tracer 7 είναι αναμφίβολα ένα από τα best seller μοντέλα της Yamaha. Πως τα κατάφερε όμως; Τι είναι αυτό που το κάνει τελικά να ξεχωρίζει;

YAMAHA: είναι το sport turing που έψαχνες?

Yamaha Tracer 7: Εισαγωγή στα sport touring

Η εμφάνιση του ανανεωμένου Tracer ελάχιστα θυμίζει την προηγούμενη γενιά καθώς οι αλλαγές είναι εκτεταμένες. Η πιο χαρακτηριστική ίσως αλλαγή αφορά στο μούτρο και την εικόνα που αντικρίζεις κοιτώντας τη μοτοσυκλέτα από μπροστά. Οι διπλοί παραδοσιακοί προβολείς έχουν δώσει τη θέση τους σε δυο LED προτζέκτορες, που θυμίζουν after market προβολάκια, οι οποίοι εκπέμπουν ένα όμορφο λευκό-μπλε φως. Από πάνω τους σαν φρύδια υπάρχουν δυο LED φώτα θέσης, ενώ ίδιας τεχνολογίας είναι πλέον και τα φλας. Προχωρώντας προς τα πίσω έχουμε ένα μικρότερων διαστάσεων φαίρινγκ που κάνει πιο επιθετική και σπορ την εμφάνιση του μοντέλου σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ, η χωρητικότητα του οποίου παρέμεινε στα 17 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

CP2 κινητήρας με 72,5 ίππους

Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος CP2 κινητήρας των 689 κυβικών με τον crossplane στρόφαλο 270 μοιρών έχει ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, τροποποιημένο σύστημα ψεκασμού και νέο σύστημα εξάτμισης με έναν επιπλέον καταλύτη. Στόχος όλων αυτών είναι να καλύπτει τις Euro5 προδιαγραφές και το αποτέλεσμα είναι 72,5 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ. με 6,93 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινής οδήγησης. Δεν διαθέτει χάρτες ανάφλεξης ή traction control, οπότε το κόστος παραμένει χαμηλά. Δεν χρειάζεσαι βέβαια ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι ακριβώς αυτή που θέλεις και έχεις πάντα τον πλήρη έλεγχο χωρίς απότομα τινάγματα.

LCD οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ABS

Αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει με στόχο την άνεση τόσο του αναβάτη, όσο και του συνεπιβάτη. Η νέα σέλα έχει πλουσιότερο κατά 10 χιλιοστά αφρώδες υλικό και μεγαλύτερο “σκαλοπάτι” ανάμεσα στους δυο επιβαίνοντες, το τιμόνι είναι φαρδύτερο, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 65 χιλιοστών, ενώ νέα είναι και η LCD οθόνη με τις λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου «διαμάντι» συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε σημαντικές αλλαγές και πλέον τόσο το πιρούνι των 41 χιλιοστών όσο και το αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση των ελατηρίων. Στον τομέα των φρένων συναντάμε δύο δίσκους των 282 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο των 245 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ οι αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών φορούν τα πολύ ποιοτικά Road 4 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

YAMAHA