Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συνομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις 8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Έχει υποστεί αλλαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα ομαλότερη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση και οικονομία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων με νέα ελατήρια, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου τηςMagneti Marelli. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης -με αντικραδασμικό άξονα για λιγότερους κραδασμούς- συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλωσης στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομίες κοντά στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς ανεφοδιασμό.